jetaimeski Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Beste mensen, Als eerst de specificatie's van mijn pc; Draait op windows 8.1 Processor: Intel® Core i7-4770CPU @ 3.40 GHz RAM van 16 gb x64 proc. De game is geïnstalleerd op een harde schijf van 2,66 TB waar nog 2,43 tb over is., Ik heb zojuist GTA online gekocht en de code via Rockstair Social Club geactiveerd. Vervolgens heb ik zowel GTA als Social Club geïnstalleerd op mijn pc. Ik heb zojuist geprobeerd om GTA te launchen via bureaublad, maar de logo flitst 1 seconde voorbij en dat is het. In de log (bootstrap) zie ik staan; Error opening TM file! Ik heb geprobeer firewall? uit te zetten (ik heb Norton hier op de pc). Hoe kan ik deze probleem oplossen? Ik lees dat meerdere mensen met dit probleem te maken hebben gehad. :/ Ik hoop dat het op een manier opgelost kan worden, anders heb ik heel wat geld verspilt. Reageren
bee1992 Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 indd waar is die videokaart? Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 (bewerkt) Heb je toevallig een Mobile graphics card, naast je videokaart? Zoja ga naar device manager en disable je Nvidia Mobile Graphics Card Gebruik je F-secure? Zoja ga naar settings / deepguard en check de button "use compability state" Gebruik je D3d gear program (video recording software) Zo ja verwijder deze en herstart je pc Heb je andere video recording software? Zoja verwijder deze en start je pc opnieuw Werken de hierbovende oplossingen niet? In dat geval browse naar de volgende map : [background=rgba(32, 47, 67, 0.]C:\Users<username>\AppData\Local\Rockstar Games\GTA V [/background] en verwijder de file: "launch.telem" Maak voor de zekerheid even een backup van het betreffende bestand "launch.telem" Mochten de oplossingen niet werken, Zoek even uit op internet hoe je een log kan maken van de error en post deze hier zodat we je verder kunnen helpen Succes & Report back in 5 Bewerkt: 1 september 2015 door EnergyCorse Reageren
jens12 Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Ik heb een vraag in verband gat 5.ik heb een imac met een videokaart AMD Radeon HD 6770M 512 MB,maar ik heb gelezen dat je minimaal 1 gb moet hebben alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.