Jump to content

driving trick


CitizenEel

Recommended Posts

Ik zie andere spelers vaak, bijvoorbeeld na een botsing, verspringen in de game waardoor de botsing niet heeft plaatsgevonden. Als het ware wordt de auto opgepakt en zonder tijdverlies op net een ander plekje weergegeven. Is dit een trick en zo ja; hoe kan die worden uitgevoerd? Volgens mij werkt dit lopend ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het is lag wat je eerst ziet is eigenlijk al in het verleden tijd. Na het verspringen zit je veel dichter op de werkelijke tijd.

Ik vind het bij starten van de race vaak ergerlijk dat er bij mij nog afgeteld wordt en dat anderen al vertrokken zijn terwijl ik pas op 1 seconde sta. Het enige wat er dan op zit is de race uitrijden, sessie verlaten en een nieuwe racegroep zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee het is lag wat je eerst ziet is eigenlijk al in het verleden tijd. Na het verspringen zit je veel dichter op de werkelijke tijd.

Ik vind het bij starten van de race vaak ergerlijk dat er bij mij nog afgeteld wordt en dat anderen al vertrokken zijn terwijl ik pas op 1 seconde sta. Het enige wat er dan op zit is de race uitrijden, sessie verlaten en een nieuwe racegroep zoeken.

Ik snap wat je bedoelt, maar dit is volgens mij niet of niet helemaal waar ik op doelde. Ik merk dat soort acties buiten races ook in het rijden naar missies of gewoon het online rondrijden. Volgens mij heb ik het ook eens waargenomen in freemode waarbij iemand lopend deze truc uithaalde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wat je bedoelt, maar dit is volgens mij niet of niet helemaal waar ik op doelde. Ik merk dat soort acties buiten races ook in het rijden naar missies of gewoon het online rondrijden. Volgens mij heb ik het ook eens waargenomen in freemode waarbij iemand lopend deze truc uithaalde.

Als je rijdt naar de missies of gewoon online bent, ben je dan in een sessie met andere spelers? Zo ja dan is het echt wel lag hoor.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Of ze klikken snel pijlje omlaag en dan selecteren ze een sp karakter.

Dan komt er een bericht of je zeker weet dat je naar sp wil gaan en dan klikken ze op annuleren.

Dan spawnen ze ineens een stuk verder omdat ze in online gewoon door rollen.

Dus als jij bv iemand doorzeeft met 100 kogels en ze gaan maar niet dood dan halen ze vaak dat truukje uit.

Of het is echt een lag, of ze gebruiken een lagswitch en creeren zelf een lag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...