Jump to content

Schietprobleem gta 5


gta5schietprobleem

Recommended Posts

Sinds gisteren heb ik GTA 5.

Erg leuk spel. Heb alleen last van een irritant probleem. Het schieten en plankgas rijden met de R2-button werkt niet (of maar amper). HOe kan ik dit oplossen? Ik hoef jullie waarschijnlijk niet uit te leggen dat dit een erg vervelend probleem is. Wie kan me hierbij helpen? Is het mogelijk om de instellingen te veranderen naar die van GTA IV? Die vond ik fijner.

Het gaat om PS3

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gewoon gas geven en dan met L1 schieten?

Of heb je een andere controllerconfiguratie?

Instellingen zijn volgens mij standaard zoals in GTA: IV, anders moet je even bij SETTINGS » Controller o.i.d kijken; daar kan je het dan aanpassen. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gewoon gas geven en dan met L1 schieten?

Of heb je een andere controllerconfiguratie?

Instellingen zijn volgens mij standaard zoals in GTA: IV, anders moet je even bij SETTINGS » Controller o.i.d kijken; daar kan je het dan aanpassen. :)

Als ik niet in de auto oid zit is het schieten met r2. Ik heb bij controllerinstellingen gekeken, maar volgens mij kan je niet met een andere knop dan R2 schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat je controltype dan op?

Als die op standaard staat, zou het gewoon R2 is gas en L1 schieten moeten zijn.

Tenzij je ergens Aim + Fire hebt staan, dan is L1 richten en L2 schieten in een voertuig.

Link to comment
Delen op andere websites

Waar staat je controltype dan op?

Als die op standaard staat, zou het gewoon R2 is gas en L1 schieten moeten zijn.

Tenzij je ergens Aim + Fire hebt staan, dan is L1 richten en L2 schieten in een voertuig.

Fijn dat je me probeert te helpen, bedankt daarvoor. Maar wat je zegt klopt volgens mij niet. Hij staat op standard. Fire weapon is dan R2. Of praten we langs elkaar heen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij snap ik het, je knop werkt niet goed. (Goed lezen is best lastig :$ :puh:)

Dit ligt dan inderdaad zoals Senne al zegt aan je controller.

Ben er ook bang voor. Had er sowieso maar één, dus net een nieuwe besteld.

Heb de instellingen veranderd naar 'alternate', nu schiet ik met R1 en verder weinig noemenswaardige veranderingen, dus ook en prima alternatief. Deze 'ellende' heeft me ook gemotiveerd om een controller te kopen haha. Bedankt voor het meedenken allen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...