MovieGamer Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2015 Ik zit even op The Mighty Collector te kijken en zie bij Marvel ----> Avengers: Age of Ultron Scarlet Witch staan. Momenteel kan je haar Pre-orderen dus denk dat ik dat binnenkort maar even ga doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2015 Ha, die ziet er wel gaaf uit! Andere houding als de normale Pop! figuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2015 (bewerkt) Funko Pops voor sale! 8 euro bij Might Collector als ze op voorraad zijn. Aantal nieuwe Pops besteld: - Robin 3,75inch versie - Joker '66 versie - Batman Unmasked - Target Exclusive Mijn vriendin heeft besteld: - Cinderella in Blue dress - Ariël in Blue dress - Tauriel van de Hobbit. Bewerkt: 30 juli 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 31 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2015 (bewerkt) Vandaag bij The Movie Store Funko figures besteld. dit keer uit de Avenger: Age of Ultron franchise. -Captain America -Ultron -Hulk -Thor -Vision -Iron Man EDIT: zojuist mijn bestelling opgehaald bij zijn (thuis)adres handig als hij in Rotterdam zit. Bewerkt: 31 juli 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 1 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2015 (bewerkt) Opnieuw wat Funko figures gehaald, dit keer bij de Media Markt -Professor X -Cyclops -Storm -Colossus -Mystique -Magneto Oja, en Ant-Man (GITD*) *Glow in the Dark Bewerkt: 1 augustus 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 16 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2015 (bewerkt) Pops zijn binnengekomen! Heb nu 6 op een rij! Ik kan al bijna beginnen met stapelen, want ik heb niet zo'n grote plank. --- 2 nieuwe pops binnen: - Thrillkiller Batman - Comics Exclusive - Gentleman Claptrap - Underground Toys Exclusive Vrijdag komen binnen: - Oogie Boogie (Nightmare before Christmas) - Lady Sylvanas (World of Warcraft) Vrijdag ook naar almere Pops kijken. Bewerkt: 19 augustus 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Sally gekocht in Almere! Mijn vriendin heeft Exclusive Gus Gus in Slipper van mij gekregen. -- Vandaag binnen: Oogie Boogie en Lady Sylvanas. Dat brengt het totaal op: 11 Pops. Bewerkt: 22 augustus 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 9 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2015 (bewerkt) Kleine bump Inmiddels 13 Pops vandaag Alduin (The Elder Scrolls Skyrim) toegevoegd aan mijn collectie. Over 3 dagen komen daar: Special Blue Batman bij en Blue Claptrap (Exclusive) Bewerkt: 9 september 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2015 (bewerkt) Vandaag weer een paar Funko Pop (op)gehaald -Super Saiyan Goku -Vegeta -Hawkeye Bewerkt: 11 september 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zonneschijntje Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2015 Ik heb tot nu toe: Snoopy & Woodstock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2015 Ik heb tot nu toe: Snoopy & Woodstock Die wil ik ook nog toevoegen aan mijn collectie! Mijn collectie op het moment: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zonneschijntje Geplaatst: 11 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2015 (bewerkt) Gaaf man! Echt leuk! Ik heb geen ruimte op dit moment. Alles staat vol met Nagellakjes en Luchtjes Bewerkt: 11 september 2015 door Zonneschijntje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MovieGamer Geplaatst: 2 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2015 (bewerkt) Zojuist weer wat Funko Pop gekocht -Wonder Woman -Thanos (6'' inch) Bewerkt: 2 oktober 2015 door Noretz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickr20 Geplaatst: 26 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2015 hallo ik ben patrick en ik spaar sinds kort funko pop! ik heb er 2 killer croc (batman arkham asylum) poison ivy (batman arham asyum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 26 oktober 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2015 Gaaf! Welkom bij de club! Dat zijn er ook 2 die ik ook nog wel graag in mijn collectie wil zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.