command Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 goede avond ik heb nog niks gevonden in het forum dat hier om gaat na het installeren van een mod via openiv gaat hij bij het opstarten van gta v meteen update en werkt de mod niet hoe los ik dit op? Reageren
Nyltje Geplaatst: 13 juli 2015 Rapport Geplaatst: 13 juli 2015 Heb je het bij elke mod of bij een bepaalde mod? Reageren
command Geplaatst: 14 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2015 alle mods die via openiv moet worden geïnstalleerd Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Zelfde probleem na de laatste update, alleen ik heb het niet bij elke mod, enkel bij mods die sounds of textures e.d. aanpassen.. Natuurlijk kan het ook zijn dat je het probleem al opgelost hebt, als dit het geval is, graag je oplossing delen. Reageren
LonelyHowl Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Waarschijnlijk heb je het nu al opgelost, maar voor het geval dat dat niet zo is: Je moet in offline mode spelen (dat betekent dus dat je je internetadapter uit moet schakelen) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.