Jump to content

Opzoek naar een film zoals Christine


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Hopelijk kennen jullie de film Christine. Christine is een Plymouth Fury uit 1958 die verliefd is op een jongen. En ze haat iedereen die iets met die jongen te maken heeft. Ze wilt het liefst alleen maar bij die jongen zijn en wie hem pest of iets aandoet eindigt in een kist. Ze is gewoon jaloers.

Nou ben ik opzoek naar een film die net z'n verhaal heeft. Over een chick die uit jaloezie mensen vermoord voor een bepaald persoon of een doel. Maar die echt gewoon psycho is, maar best wel lekker. Gewoon een lekker wijfie die alles kilt. Misschien een beetje zoals Kill Bill (maar dat is een lelijk wijf :puh:) en Underworld.

Hebben jullie misschien films in jullie gedachte die ongeveer z'n verhaal hebben?

Alvast bedankt :D

082b85b834667ae1f8e45e930b8d13b9.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken geen film die hier op lijkt, maar als je Christine een goede film vond raad ik je aan (Als je dat nog niet gedaan hebt) andere films van de boeken van Stephen King ook te gaan kijken. Ze hebben niet allemaal horror of bloed erin, maar zijn stuk voor stuk goede films.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ben ik opzoek naar een film die net z'n verhaal heeft. Over een chick die uit jaloezie mensen vermoord voor een bepaald persoon of een doel. Maar die echt gewoon psycho is, maar best wel lekker. Gewoon een lekker wijfie die alles kilt. Misschien een beetje zoals Kill Bill (maar dat is een lelijk wijf :puh:) en Underworld.Hebben jullie misschien films in jullie gedachte die ongeveer z'n verhaal hebben?Alvast bedankt :D
Allereerst, Uma Thurman was een prima chick, vergis je niet; zie en oordeel. Om terug te keren naar het onderwerp, ik ken weinig films die exact aan je omschrijving voldoen. De vrij recente Gone Girl. Dit is echt een ijzersterke thriller, weinig moord, haast niet, maar wel echt een sterk verteld verhaal. Dit is echt een ijzersterke thriller, weinig moord, haast niet, maar wel echt een sterk verteld verhaal. Verder komt I spit on your grave ook aardig in de buurt. Verder nog films met psycho-chicks: Basis Instinct van onze eigen Paul Verhoeven, Natural Born Killers, een Bonnie and Clyde achtig verhaal en tot slot, Monster. Veel kijkplezier :) Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder vermeld, Stephen King! Heerlijk, al jaren mijn favoriete schrijver, en gisteren weer eentje uitgelezen.

Verdiep je erin! Over de films kan ik weinig zeggen, die interesseren me weinig. Maar de boeken... Heerlijk. Ik zeg niet dat ze allemaal zoals Christine zijn, maar in het algemeen lezen ze allemaal wel op dezelfde manier. Zelfs al lees je niet graag, koop er gewoon eentje! Ga naar eender welke (tweedehands) boekhandel en je vermaakt je uren voor enkele euro's. Echt, doen!

(Ik ben altijd wel in voor een tof gesprek over King! ;))

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Uma Thurman is geen 'lelijk wijf'. Toegegeven, ik kan begrijpen dat ze niet ieders kopje thee is, maar ze heeft absoluut haar charmes.

Ik denk dat de remake van Carrie wel aardig in je straatje past. Lief, mooi meisje dat gepest wordt op school en daar erg onder te lijden heeft, waarna langzaam het beest in haar wakker wordt.

I Spit On Your Grave, één van de suggesties van FrankyFourFingers, kan ik ook aanraden. Wordt naarmate de film vordert steeds ziekelijker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

[mediahttps://www.youtube.com/watch?v=PoAD3kUmN9s[/media

The Car

Nog nooit gezien, maar lijkt me veel op ''Rubber'' die film sucks so much! blijkbaar een remake van die.

Gaat het echt om een meisje en hoe ze zich gedraagt op deze manier? of om de film zelf.

Want er zijn een boel films met gestoorde chicks zoals ''Carrie'' & ''I spit on your grave'' & ''Kill bill'' noem maar op.

Maar heb tig films gezien en niet meer zoiets tegen gekomen als de film zelf.

Bewerkt: door Forever GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...