MegaPilot Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 (bewerkt) Op Facebook zag ik dat Neuer bijna een blunder beging en toen stond het nog 0-1 voor Wolfsburg. Nog nooit meegemaakt dit. Blijkbaar volg je Neuer niet zo goed. Dit is al meermaals gebeurd en er is in het verleden zelfs al een goal uit gekomen(was toen nog bij z'n vorige ploeg). Dat is het gevaar van een sweeper keeper, dat je de tegenstander de kans gunt om een wereldgoal te maken. Het gebeurt niet vaak(Mikel en Florenzi deden het tegen ter Stegen, maar beide mogen dat van mij nog 10 x proberen, het zal er nog geen 2 x in ziten), maar als het gebeurt, is het een wereldgoal.De nadelen van een sweeper keeper wegen echter niet op tegen de voordelen, je verdediging kan veel hoger spelen dan normaal. Bewerkt: 23 september 2015 door MegaPilot Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 Ik meende dat er redelijk recent nog een goal kwam door Neuers uitkomen, eind vorig seizoen ofzo. Maar dan nog: wat een keeper. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 Ik heb het niet over de capriolen van Neuer, maar over het feit dat Lewandowski 5 maal scoort in minder dan 10 minuten. De Bundesliga volg ik op de voet, mocht je het willen weten. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 De Bundesliga volg ik op de voet Ik op de bank, kijkt veel relaxter dan de hele tijd op één been staan. ik hou wel van de stijl van keepen van Neuer, hij durft risico te nemen. En Lewandowski, tja, bizar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.