mooijtje Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 (bewerkt) Los Santos - Bij een aanrijding op de Los Santos Freeway is gisteravond een dode gevallen.Rond 18:00 kwam een oude bus tot stilstand waardoor er een kettingbotsing volgde. Ook een WeazelNews busje, die op weg was naar een evenement, raakte bij dit ongeval beschadigd. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Los Santos County - Op La Mesa in Los Santos zijn vanacht 4 auto's volledig afgebrand.De auto's zijn vermoedelijk aangestoken, daarom zoekt de politie ook getuige. Bent u getuige van deze brandstichting? Neem dan contact op met de FIB van Los Santos. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Los Santos County - Wanneer je auto rijd, ben je meestal niet bewust dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Toch dacht de bestuurder van deze pickup er anders over. Hij verloor het macht over het stuur en viel vervolgens van een brug af. Wonder boven wonder kwam hij enkel met kleerscheuren ervan af.De auto daarin tegen, is totalloss ( Ja, ik zie dat in de foto's een typfoutje staat ) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- GTAForum.nl - Naast deze topic en een Twitter (@WeazelNewsNL), lijkt het mij ook wel leuk om een blog te beginnen. Wat vinden jullie? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- WeazelNews - WeazelNews Broadcasting B.V. voert een actie uit om fotografen te krijgen. Hierbij: Wie wilt mee werken aan dit item? Bewerkt: 11 november 2013 door mooijtje Reageren
thebig Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik vind een blog ook wel een goed idee. Zo kan je af en toe eens wat leuke nieuwsberichtjes het forum insturen en het ziet er veel overzichtelijker uit. Als gewoon lid ga je echter wel toestemming moeten krijgen van de crew om een blog te mogen aanmaken. Natuurlijk kan je dat omzeilen door leden aan te spreken die een blog kunnen aanmaken en aan jou willen afstaan ook. Daarvoor moet je bij ML+-leden terecht. Reageren
mooijtje Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ik doe het liever op de legale manier. Gewoon afwachten dus. Reageren
mooijtje Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Even een leuk berichtje van mijn kant: heb 2 ribben gekneusd, dus zit weinig op de PC. Wil je het nieuws blijven volgen, volg via twiiter: @WeazelNewsNL Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 GTAForum, Nederland - Wanneer je op het internet surft ben je meestal niet bewust dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Toch dacht onze Mooijtje daar anders over. Hij verloor de macht over het toetsenbord en viel vervolgens van zijn bureaustoel. Wonder boven wonder kwam hij er met twee gekneusde ribben van af. Het toetsenbord is daarentegen total loss. Reageren
mooijtje Geplaatst: 11 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Breaking News!!! ^ Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Haha lol best grappig gedaan. Reageren
mooijtje Geplaatst: 12 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Dank u, dank u! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 (bewerkt) Ik wil helpen! E: Grappig, om dit soort berichten twee jaar later terug te zien . Bewerkt: 3 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
mooijtje Geplaatst: 13 november 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2013 Ik wil helpen! Dat kan :-) Reageren
Michael Geplaatst: 13 november 2013 Rapport Geplaatst: 13 november 2013 GTAForum, Nederland - Wanneer je op het internet surft ben je meestal niet bewust dat een ongeluk in een klein hoekje zit. Toch dacht onze Mooijtje daar anders over. Hij verloor de macht over het toetsenbord en viel vervolgens van zijn bureaustoel. Wonder boven wonder kwam hij er met twee gekneusde ribben van af. Het toetsenbord is daarentegen total loss. Beste nieuwsartikel ooit. Reageren
mooijtje Geplaatst: 2 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2013 Gaat lekker hierzo! Gaat stukken beter met mij, maar PSN doet vervelend Reageren
JJ-B Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 Ik lig echt dubbel altijd van dat Weazel News. Reageren
Dotz Geplaatst: 4 december 2013 Rapport Geplaatst: 4 december 2013 (bewerkt) Ik snap er de ballen niet van edit: Ingame moet ik hier al jaren om lachen, maar dit topic is me te onduidelijk.. Bewerkt: 4 december 2013 door Dotz Reageren
mooijtje Geplaatst: 5 december 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2013 ^ Je hoeft het ook niet te snappen. Het is gewoon voor de lol. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.