Jump to content

mooijtje

Recommended Posts

I'm back! Na een half jaar ( of langer ) ben ik weer beetje bezig met GTA V.

Wat jullie moeten weten is dat ik sinds een jaar een bedrijf hebt, wat aardig goed loopt, gelukkig maar. Daardoor was ik gewoon niet online, deed niets anders dan bezig zijn met mijn bedrijf en school uiteraard (ben nog maar 18 ^^)

Maar goed. Ik las het topic dat ik aangemaakt had voor WeazelNews. Allemaal positieve reacties, waarom ga ik er niet mee door. Hopelijk wilt de admin's een blog aanmaken, zodat ik daar alles in kan zetten :-)

Natuurlijk kan ik dit niet alleen (eigenlijk wel, maar met een team is het leuker !!), dus wie wilt bij WeazelNews Broadcasting "werken" en leuke, opmerkelijke nieuws aanleveren zodat ik deze kan plaatsen. Mensen die het willen, kunnen mij een PB sturen.

Vanaf vandaag is WeazelNews Broadcasting weer back in business!

Groeten,

Mijzelf (Mitchell a.k.a mooijtje)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mooijtje

    22

  • Michael

    3

  • Phoenyxar

    2

  • thebig

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Klopt. Maak gewoon random 'nieuwsberichten' van wat ik tegen kom in GTA :-) Het is gewoon pure humor :puh:

Maar ik zoek nog steeds mensen die mee willen doen aan dit project. Ik ben ook van plan om in GTA V Online rond te gaan rijden en foto's te maken, komt ook nog wel eens :) Dus lijkt het je leuk om mee te helpen? Stuur mij ff een PB'tje!

Ohja: Volg WeazelNews op Twitter (@WeazelNewsNL) en op Facebook (https://www.facebook...467129976788790)

Bewerkt: door mooijtje
Link to comment
Delen op andere websites

Vinewood Hills - Op de Vinewood Park is vannacht een 29-jarige motorrijder overleden.

De bestuurder verloor het macht over het stuur en kwam ten val. Omstanders hebben direct eerste hulpverleend en 911 gebeld. De val werd de man fataal, hij is ter plekke overleden aan zijn verwondingen.

post-121824-0-39050100-1437407589.png

-----------------------------------------------------------------------------

Los Santos - WeazelNews is op zoek naar verslaggevers en redacteuren die mee willen helpen aan dit project.

Ben jij diegene die wij zoeken? Stuur mij dan een PB!

-----------------------------------------------------------------------------

WeazelNews - Ik introduceer FrankyFourFingers als nieuwe fotograaf bij WeazelNews Holland B.V. ! Ook joinen? Reageer dan hieronder of stuur een PB.

335eb86.jpg

------------------------------------------------------------------------------------

Paleto Bay - Vanavond heeft er een ongeval plaats gevonden op de Procopio in Paleto Bay.

Het slachtoffer was trainer van Los Santos Galaxy. De wedstrijd van morgen is afgelast. De spelers zullen andere wedstrijden met rouwbanden spelen.

De Rolls-Royce waar de trainer in reed is total-loss verklaard.

1194col.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mount Josiah - Een verslaggever van WeazelNews Holland B.V. kwam vanmorgen iets vreemds tegen..

Een rondvlucht helicopter was neergestort. Hij belde het alarmnummer en politie, brandweer en ambulance rukte uit. Echter was er niemand te bekennen, dus de hulpdiensten gingen terug naar de posten.

Beide verslaggevers zijn nog gaan zoeken naar eventuele slachtoffers, maar er is helaas niemand meer aangetroffen....

ljdzk.jpg

Bewerkt: door mooijtje
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik je een tip mag geven, ik zou een nieuws bericht per dag doen of iets dergelijks.

Sommige berichten komen namelijk gehaast en kort over, ook zijn het er te veel ineens waardoor de komende berichten lastiger te verzinnen zijn om een beetje variatie te houden en zo dus leuk.

Verder is het een leuk idee en de uitwerking lijkt goed over te komen, nu nog zo houden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Pillbox Hills - Omstreeks 20:00 vanavond is een 32-jarige man overleden na een hartaanval.

De politie kreeg een melding van een dronken persoon die op straat lag. Toen deze aankwam werd al snel duidelijk dat er wat anders aan de hand is. De politie startte de reanimatie en alarmeerde de ambulance. Deze verklaarde de man dood.

De nabestaande van de man zijn op de hoogte gesteld.

post-121824-0-71349600-1438960600.jpg

Foto: LSPD, Rick Hafford

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Rockford Hills - Twee mannen zijn vanmiddag aangehouden nadat ze hadden gevochten.

De politie kreeg een melding van een vechtpartij aan de Dunstable Dr. Het wijkteam van LSPD rukte hiervoor uit. Ter plaatse hadden de twee mannen de grond inmiddels gevonden. Toen de politie de mannen uit elkaar wilde halen raakte beide buiten bewustzijn waardoor de politie de ambulance inschakelde. Deze heeft een van de mannen verzorgd aan een flinke hoofdwond.

De mannen zijn daarna aangehouden voor verhoor. Niemand heeft aangifte gedaan.

post-121824-0-01190800-1438960854.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je ook werken als reporter of redacteur bij WeazelNews? Stuur mij dan een PB!

Bewerkt: door mooijtje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...