MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Hey! Misschien staat dit topic niet op de juiste plaats, dus hiervoor mijn excuses. Ik heb series als Suits en Arrow al volledig gezien, op tv zenden ze deze series ook uit(maar zitten ze seizoen achter oid). Maar goed, daar gaat het niet om. Het geluid op tv is echt helemaal anders, de acteurs klinken echt volledig anders, is dit omdat digitale TV zenders dit uitzenden tegen 60 fps oid? Dat is namelijk de enige reden die ik mij kan bedenken. Ik heb dit overigens gemerkt op verschillende TV's met verschillende series. Mvg, MP Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Heb je alles op dezelfde TV gekeken? Kan zijn dat ze andere speakerconfiguratie toepassen en hierdoor bepaald geluid harder/zachter klinkt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 De data die jou provider richting jou tv-scherm kan sturen is minder groot, omdat de bandbreedte niet groot genoeg is om naar elke ontvanger de beste kwaliteit beeld en audio te sturen. De bestanden worden dus gecomprimeerd en dat merk jij vooral in het kwaliteit van het geluid. FFF Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Heb je alles op dezelfde TV gekeken? Kan zijn dat ze andere speakerconfiguratie toepassen en hierdoor bepaald geluid harder/zachter klinkt. Nope, thuis en bij een vriend ervaarde ik dat het geluid helemaal anders is dan de versie die ik gezien heb. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Kan het zijn dat ook de audio anders is bij PAL dan wel NTSC uitzendingen? Ik weet niet of dat nog geld voor digitale uitzendingen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.