Silverbyte Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Het heeft wegens omstandigheden even geduurd, maar ik kan jullie eindelijk weer wat werk van de afgelopen tijd laten zien. Zoals opvalt vooral tekeningen in mijn 'old school' stijl: de mensjes hebben plaats gemaakt voor een terugkeer van de krokodillen en er zit ook weer een collage piece bij. Ik hoor graag jullie reacties! Reageren
Michael Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Je kunstwerken zijn zoals gewoonlijk heel mooi! Ik vond ze allemaal zeer leuk, dus ik heb de vierde uitgekozen als bureauachtergrond en het ziet er heel mooi uit. Zoals gewoonlijk geen minpunten, ik vind de vierde, vijfde en de zesde het mooiste. Die zijn denk ik ook wel geschikt als je een kaft wilt maken voor je agenda of dagboek. Keep up the good work! Reageren
Lars Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Keer wat anders dan van die photoshop werkjes die je hier regelmatig ziet Goedwerk Kutgw Reageren
RMJ Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Nice! Vind de krokodillen ook zeker tof. En inderdaad wat Asphyxiated zegt: leuk voor een boek/dagboek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.