gtavboy Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 wrrm spawnen bepaalde auto's enzo die wel in story mode zitten niet online ? Reageren
gtavboy Geplaatst: 19 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 nee ik bedoel zeg maar vrachtwagen enzo en die airport autotjes Reageren
Michael Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Die spawnen vrijwel nooit op het vliegveld in Grand Theft Auto Online inderdaad. Je kan ze kopen in het spel. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 De Airtugs en Ripley's kan je niet kopen. Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan omdat je er in principe niet zoveel aan hebt omdat ze zo langzaam zijn. En als Rockstar ze weghaalt hebben ze weer een klein beetje geheugen over voor andere dingen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 juli 2015 Rapport Geplaatst: 19 juli 2015 Het heeft vrijwel zeker met netwerkverkeer te maken. Alles dat in de wereld gespawned wordt moet ook gesynched worden met andere spelers (zoals dat heet) zodat iedereen hetzelfde ziet. Meer voertuigen of meer pedestrians betekent ook meer netwerkverkeer, wat de lag en de laadtijden dan weer zeker niet bevordert. Reageren
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Het is wel een beetje jammer dat altijd dezelfde auto's rondrijden. Maar als het volgens de jongens hierboven dan minder lagged kan ik er mee leven Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Sowiezo de auto's die spawnen wil ik niet want ik ken ze dan niet tunen omdat je auto die je heb gejat dan een bepaalde waarde moet hebben. Als je een Infernus jat dan kan je hem niet eens tunen en in je garage zetten. Alle auto's die ik heb zijn gewoon gekocht. :D Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Het is wel een beetje jammer dat altijd dezelfde auto's rondrijden. Maar als het volgens de jongens hierboven dan minder lagged kan ik er mee leven Dat is het GTA-systeem wat ze gebruiken. Rijdt jij in een SUV dan kom je veel SUV's tegen en ben je blij als je eindelijk een dure auto tegenkomt, zodra je in deze auto zit zul je automatisch meer dure auto's tegenkomen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 21 juli 2015 Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Het is wel een beetje jammer dat altijd dezelfde auto's rondrijden. Maar als het volgens de jongens hierboven dan minder lagged kan ik er mee leven Dat is het GTA-systeem wat ze gebruiken. Rijdt jij in een SUV dan kom je veel SUV's tegen en ben je blij als je eindelijk een dure auto tegenkomt, zodra je in deze auto zit zul je automatisch meer dure auto's tegenkomen. Regio waar je bent heeft een grotere impact erop, maar inderdaad, bepaald soort wagens zorgt ervoor dat een bepaald soort wagens vaker spawnen. Reageren
gtavboy Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Het is wel een beetje jammer dat altijd dezelfde auto's rondrijden. Maar als het volgens de jongens hierboven dan minder lagged kan ik er mee leven Dat is het GTA-systeem wat ze gebruiken. Rijdt jij in een SUV dan kom je veel SUV's tegen en ben je blij als je eindelijk een dure auto tegenkomt, zodra je in deze auto zit zul je automatisch meer dure auto's tegenkomen. Regio waar je bent heeft een grotere impact erop, maar inderdaad, bepaald soort wagens zorgt ervoor dat een bepaald soort wagens vaker spawnen. dat lijkt zo slecht vind ik , echt een minpunt Reageren
larfje94 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Het is wel een beetje jammer dat altijd dezelfde auto's rondrijden. Maar als het volgens de jongens hierboven dan minder lagged kan ik er mee leven Dat is het GTA-systeem wat ze gebruiken. Rijdt jij in een SUV dan kom je veel SUV's tegen en ben je blij als je eindelijk een dure auto tegenkomt, zodra je in deze auto zit zul je automatisch meer dure auto's tegenkomen. Regio waar je bent heeft een grotere impact erop, maar inderdaad, bepaald soort wagens zorgt ervoor dat een bepaald soort wagens vaker spawnen. dat lijkt zo slecht vind ik , echt een minpunt Het simion lijstje heeft daar ook een grote invloed op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.