ole23 Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Hallo forum leden, Ik heb een klein vraagje over GTA online is het mogelijk om na de recente uit gekomen dlc's een derde garage in je bezit te hebben. Want omdat ik nog geen internet thuis heb omdat ik een jaar geleden ben verhuisd en dat er toen nog geen geld er voor was leef ik een beetje onder een steen en ben ik totaal niet op de hoogte wat er nieuw is in de GTA online wereld. Ik zag wel via de mobiel de er wel wat nieuwe voertuigen en wapens beschikbaar zijn maar zag niks over een garage. Want ik wil het graag wel weten want ik hoop dat ik over een maand of twee wel internet kan krijgen. En wil natuurlijk wel alvast een lijstje maken van auto's die ik erin wil hebben. Alvast bedankt voor de antwoorden. Reageren
mooijtje Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Je kan een garage kopen/huren ja Reageren
ole23 Geplaatst: 20 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Maar ook een derde? Want ik heb er namelijk al twee Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Maar ook een derde? Want ik heb er namelijk al twee Het is inderdaad mogelijk om 3 garages te hebben. Reageren
ole23 Geplaatst: 20 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Bedankt voor het antwoord. Reageren
mrfilmpjesmaker123 Geplaatst: 20 juli 2015 Rapport Geplaatst: 20 juli 2015 Mooi om dit zeker te weten , heb er al 2 , en moet nu echt een derde hebben. Was bang dat dat misschien niet meer zou kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.