michael_dekerstman Geplaatst: 21 juli 2015 Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Hallo ben nieuw hier Ik zoek nog 2 serieuze ps3 spelers die met me heists willen doen , omdat ik de random spelers zat begin te worden omdat ze continue leaven of het steeds verkloten. Ik heb al een buddy ontmoet die een heists met me wil doen dus ik zoek er nog 2. Ben zelf level 50 maar ben wel redelijk ervaren in gta online. Heb je interesse Heb je interesse? Drop dan hier je psn Mijn psn is : patrick_dewit15 Reageren
Eriky1993 Geplaatst: 21 juli 2015 Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Ik weet wat je bedoeld. Je mag mij toevoegen: Eriky1993 Ik zit bijna level 39. Kijk maar of je mijn online profiel bevalt Reageren
michael_dekerstman Geplaatst: 22 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Tuurlijk, als ik online kom zal ik je zsm toevoegen, bedankt! Reageren
RyanDanah Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ik begrijp wat je bedoeld. Medespelers die een Heist verkloten. Of tijdens de Heist leaven. Vandaar dat ik vaak contactmissies doe. Mijn PSN is RyanDanah. Huidige rank 250. Ik ben geregeld 's avonds online. Reageren
michael_dekerstman Geplaatst: 22 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ik heb jullie beide invite gestuurd voor psn meer mensen zijn natuurlijk altijd welkom Reageren
coolguynl Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 coolguy25nl is ook van de partij hahahha. ik heb een headset. ben zelf nog maar bij de 2de heist als leider dan. Reageren
michael_dekerstman Geplaatst: 22 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Oke ik zal jou ook inviten. Ik heb zelf ook een headset dus dat is alleen maar mooi. Ik wil jou ook eventueel helpen met je heists. Reageren
XavierAlmere Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Hi, Kan ik nog mee doen graag? Ik ben ook regelmatig online, verder ben ik een serieuze speler. PSN: NederlndAlmere Reageren
DionneQueen Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Je mag mij ook toevoegen hoor: DionneQueen En mijn vriend eventueel ook, we spelen geregeld Zijn naam is: GhosthuntingNL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.