marvin2806 Geplaatst: 21 juli 2015 Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Beste mensen, Sinds kort ben ik bezig met het toevoegen van andere voertuigen in het spel. Ik heb alleen een vervelend probleem! Wanneer ik met een ''busje'' of ''van'' een te scherpe bocht maak vliegt deze uit de bocht! Ik heb wat filmpjes op youtube bekeken en ben erachter gekomen dat ik wat moet aanpassen in de handling.dat maar ik kan er zelf niet uitkomen! Kunnen jullie me helpen? MVG, Marvin D. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 juli 2015 Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Dit effect heet de middelpuntvliedende kracht. Denk dat je dat wel kan tegengaan door het zwaartepunt van de wagen te verlagen, CentreOfMass.z. Zie ook: http://www.gtaforum.nl/topic/91228-iv-ontleding-handlingdat/ Reageren
marvin2806 Geplaatst: 21 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2015 Bedankt! Wat zou ik moeten invullen om de kracht ongeveer gelijk te verdelen of dusdanig dat de voertuigen niet meer omvallen? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Dat verschilt denk ik per voertuig. Het beste kan je gaan experimenteren met verschillende waarden, tot je bij een punt uitkomt wat je het beste bevalt. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Neem een voorbeeld aan de wagens die al in het spel zaten. Kijk bijvoorbeeld bij de Speedo (een busje) en bij de Yankee (een vrachtwagen) wat daar de standaard waarde is. Gebruik dat als waarde bij de voertuigen die je zelf toegevoegd hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.