Jump to content

Gta 5 Stutters


BartDeGamer

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik heb een probleem met gta 5 want ik heb hele erge stutters terwijl ik de minimum benodigdheden heb!

Hier zijn mijn specs:

Intel core i5-3230M 2,6 ghz

NVIDIA GeForce 710m 2gb

6 Gb ram

Waarschijnlijk gaan mensen zeggen dat mij videokaart of chip te slecht is maar mijn videokaart is beter dan die je minimaal nodig hebt?

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

MVG.Bart

Link to comment
Delen op andere websites

Ook moet ik erbij vermelden dat bij mijn laptop intel graphics 4000 gebruikt terwijl ik een nvidia geforce 710m heb en het op mijn laptop staat geschreven dat ik een nvidia geforce 710m heb

Kunnen jullie mij uitleggen wat ik verkeerd doe?

Bedankt!

Bewerkt: door BartDeGamer
Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Enkel omdat een GPU recenter is betekent niet dat hij ook krachtiger is. Een laptop is niet ontworpen om te gamen en het enige wat de doorsnee laptop(/computer) gebruiker nodig heeft is een beetje kracht om een film af te spelen of wat video te streamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Enkel omdat een GPU recenter is betekent niet dat hij ook krachtiger is. Een laptop is niet ontworpen om te gamen en het enige wat de doorsnee laptop(/computer) gebruiker nodig heeft is een beetje kracht om een film af te spelen of wat video te streamen.

Ik baal hier ontzettend van maar bedankt voor je hulp :/

Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Enkel omdat een GPU recenter is betekent niet dat hij ook krachtiger is. Een laptop is niet ontworpen om te gamen en het enige wat de doorsnee laptop(/computer) gebruiker nodig heeft is een beetje kracht om een film af te spelen of wat video te streamen.

Ik heb zelf op mijn laptop ook een 710m, bij mij werkt het anders prima. geen 60fps, 4k of whatever, maar medium is mogelijk en dat is goed genoeg :).

Link to comment
Delen op andere websites

Nee.

Enkel omdat een GPU recenter is betekent niet dat hij ook krachtiger is. Een laptop is niet ontworpen om te gamen en het enige wat de doorsnee laptop(/computer) gebruiker nodig heeft is een beetje kracht om een film af te spelen of wat video te streamen.

Ik heb zelf op mijn laptop ook een 710m, bij mij werkt het anders prima. geen 60fps, 4k of whatever, maar medium is mogelijk en dat is goed genoeg :).

Kan je asjeblieft al je settings naar me sturen ik heb alleen maar stutter lagg met laagste settings :/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...