gtavboy Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 hebben jullie ook geen cashback gekregen van je aankoop zoals een T20 van roxkatar . ik heb zelf een tixket gestuurd !? Reageren
bee1992 Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 altijd fijn die duidelijke topics. waar heb je het over?!?!?!!? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 (bewerkt) Wanneer heb je hem gekocht? De actie liep namelijk tot 15 juli. Het schijnt dat er op internet wel meerderen hebben aangegeven dat ze geen geld geld hebben ontvangen, een ticket is dan de juist oplossing. altijd fijn die duidelijke topics. waar heb je het over?!?!?!!? Als gevolg van de gestoorde prijzen voor de nieuwe auto's van de Ill Gotten Gains updates kon je 25% van je eerste aankoop vanaf de 7e tot en met de 15e van juli terugkrijgen. Deze 25% kreeg je dan op zondag de 19e terug. Bewerkt: 24 juli 2015 door FrankyFourFingers Reageren
gtavboy Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Wanneer heb je hem gekocht? De actie liep namelijk tot 15 juli. Het schijnt dat er op internet wel meerderen hebben aangegeven dat ze geen geld geld hebben ontvangen, een ticket is dan de juist oplossing. altijd fijn die duidelijke topics. waar heb je het over?!?!?!!? Als gevolg van de gestoorde prijzen voor de nieuwe auto's van de Ill Gotten Gains updates kon je 25% van je eerste aankoop vanaf de 7e tot en met de 15e van juli terugkrijgen. Deze 25% kreeg je dan op zondag de 19e terug. ja ik wist die naaam enzo niet meer daarom beetje onduidelijk Reageren
TinuZzZ72 Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 (bewerkt) Netjes $525.000 retour gekregen van de aanschaf van mijn T20 . Kreeg zelfs een mailtje dat het bedrag was overgemaakt. Toen ik GTA na die mail opstartte kreeg ik direct via de telefoon een berichtje van de bank dat zij een vergissing hadden gemaakt en over waren gegaan tot het restitueren van $525.000 dus. Bewerkt: 24 juli 2015 door TinuZzZ72 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.