Dead01 Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 En in het begin als je aan het afdalen bent kan je enkele keren de baan verlaten en recht naar beneden rijden en je wint daar wat tijd mee.Ben zo voorop geraakt en dan altijd goed op de baan blijven,want anders kom je er niet als je te veel de baan verlaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverblood Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 ik kan deze ook niet halen ik vlieg steeds uit de bocht en dan de rivier in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Als je bergaf gaat moet je geen snelheid meer geven of nog een klein beetje, als je heel snel de berg gaat af rijden begin je te slippen en je vliegt een rivier in of iets anders. Je moet rustig rijden, en als er iemand voor jou rijdt hem niet op voorbijgaan steken op een korte baan maar op een waar je het kunt. In Blueberry Acres moet je opletten dat je niet in die muurtjes komt vast te zitten. Er zijn ook al veel topics over, dus je hebt bergen tips voor de race. En als het dan nog niet lukt dan kan je het in het Save-Game aanvraag doen. Dan zijn er mensen die voor jou die missie gaan uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Deze missie moet echt wel lukken bij mij is het van 2de keer gelukt gewoon rustig rijden en stukken afsnijden maar echt rustig rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Mijn tip is, op de rechte stukken vol gas en in de bochten niet remmen, maar alleen gas terug nemen. Zo lukte hij bij mij ruim voor de anderen. Veel succes met de missie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mooner Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Ja als je de bochten neemt dan moet je geen gas geven, dan kan je beter slippen. Als je dan weer redelijk recht op de weg zit kan je weer wat extra gas bijgeven, maar het belangrijkste is dat je rustig rijd niet overhaasten dan maak je fouten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JelleVD Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 mijn broertje van 11 heeft hem zelfs gehaald ZONDER CHEATS hij is super simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.