Guardian1980 Geplaatst: 26 juli 2015 Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Ik denk dat Nederland het nog moeilijk gaat krijgen; ik denk dat enkel Luxemburg een zekere 6 punten is, en Nederland is in het verleden als eens over Wit-Rusland gestruikeld. Maar in principe moet een plek bij de eerste twee mogelijk zijn, en met een beetje mazzel is groepswinst ook mogelijk. Van België verwacht ik toch wel de groepswinst. In de openingspost wordt trouwens gezegd dat Oceanië met 0, 1 of 2 landen zal deelnemen aan het WK. Is niet helemaal waar, want Australië speelt de kwalificatie in de groep van Azië, en ik denk dat ze zich daarin wel zullen kwalificeren. In theorie zijn 3 landen uit Oceanië dus mogelijk. Niet dat ik dat zie gebeuren trouwens. Reageren
thebig Geplaatst: 26 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2015 Nja, in de openingspost praat ik over de verschillende regio's en Australië hoort niet bij OFC, maar de AFC. Het is dus uiteraard afhankelijk van welke definitie je gebruikt van Oceanië: bedoel je het werelddeel, dan kunnen er inderdaad in theorie 3 landen in de beker komen. Gebruik je de voetbaldefinitie, dan is de openingspost wel juist. Reageren
aron24 Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Wat een gelovige slechte loting, sowieso dag hiermee gesjoemeld is. Zweden, Frankrijk en Nederland in dezelfde poule, terwijl in een andere poule Romenië groepshoofd is. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Doe nou niet alsof Zweden een topland is. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2015 Doe nou niet alsof Zweden een topland is. Voor Nederland is momenteel zelfs Liechtenstein een topland. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 Vanavond Oranje vol vertrouwen tegen de Fransen. Wat denken jullie, maakt Oranje kans op de winst en neemt het afstand van Les Bleus in de tussenstand? De eerste wedstrijd van het Nederlands elftal in heel veel jaar dat ze het moeten doen zonder "de grote 4". Ik denk dat dit een uitstekende partij is voor de spelers van Nederland, als dit de toekomst is van Oranje, dan is dit de wedstrijd waarin ze het moeten doen! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 "Landen" zoals Gibraltar, San Marino, Andorra, Liechtenstein en ik vergeet er waarschijnlijk nog een paar moeten er gewoon uit. Hun matchen zijn gewoon zinloos. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 Mooie wedstrijd Nederland - Frankrijk. Helaas zonder resultaat, maar omdat er nog geen man overboord is heb ik er wel van genoten. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2016 Bruma eruit, Willems erin, Blind centraal. Bruma was echt slecht, maar vond Karsdorp, Van Dijk, Depay en Propper (tweede helft) erg goed. Zit veel potentie in en was zeker geen slechte wedstrijd Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 maart 2017 Rapport Geplaatst: 25 maart 2017 Wat triest... nou weet ik dat dit Nederlands elftal niets voorstelt, maar dat het zó erg was, had ik niet verwacht. Reageren
aron24 Geplaatst: 25 maart 2017 Rapport Geplaatst: 25 maart 2017 1 uur geleden, Dutchy3010 zei: Wat triest... nou weet ik dat dit Nederlands elftal niets voorstelt, maar dat het zó erg was, had ik niet verwacht. Ik heb medelijden met Robben en Sneijder #BlindOut Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 maart 2017 Rapport Geplaatst: 25 maart 2017 Hopelijk wordt de interne structuur van de KNVB ook flink op de schop gegooid. Mijn afkeer van Blind is na vandaag echt alleen maar groter geworden.. ook hoe hij 'natrapt' op De Ligt door hem te wisselen en zijn interview na de wedstrijd. Jezus. Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Die vent is niet eens capabel voor het bondscoachschap en op basis waarvan is hij überhaupt aangesteld. Niks gepresteerd als trainer. Daarbij laten de betere spelers hem gruwelijk in de steel. Het middenveld was van het niveau vijfde klasse zondag amateurs en dan doe ik hen nog te kort. Reageren
Votair Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Bedankt Blind! Door jou en je kutsysteem kunnen we het WK vergeten. #BlindOut Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 maart 2017 Rapport Geplaatst: 26 maart 2017 Van plek 2 naar plek 4 in een avond Het is onvermijdelijk, vandaag of een dezer dagen zal bekend gemaakt gaan worden Blind geen bondscoach meer is. Vraag is meer wie hem zal/wil opvolgen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.