cars Geplaatst: 25 juli 2015 Rapport Geplaatst: 25 juli 2015 Hai, Ik zoek spelers voor gta online op pc, leeftijd maakt me niet uit zolang je maar een beetje serieus kan doen. Ik wil graag een extra zakcentje verdienen met een leuke en gezellige crew. Meestal ben ik wel online tussen 10u-23.30u. Als je zin hebt om mee te spelen zet je social club maar hieronder dan voeg ik je toe. Headset is niet verplicht, een normale microfoon mag ook (het liefst heb ik dat je wel een headset heb) en skype heb je nodig. Groeten Marijn Reageren
jenstx Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 hoi! mijn socialclub id is jenstx Reageren
HollandNL Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 HollandNL is mijn socialclubid Reageren
G4mefreak Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 hoi! mijn socialclub id is jenstx Je hebt inmiddels een request staan... Reageren
HailRaven Geplaatst: 28 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2017 Mijn SocialClub ID is: HailRaven Ik heb een office en MC. Reageren
Scania13 Geplaatst: 20 januari 2018 Rapport Geplaatst: 20 januari 2018 Falcon_Darkness Ik zoek een co-host om Standard Pacific Heist - Finale runs mee te doen om geld te grinden. Als je interesse hebt, voeg mij toe. Ik kan je de truc eventueel ook leren om de Finale te herhalen zonder setups over te doen. Evenals de Heli + Car methode voor de Elite Challenge. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.