Volgers 0 0..wn Door Guardian1980, 28 juli 2015 Bericht rapporteren En daar is het dan. Het aftellen is voorbij, de herstart van OWN is een feit. Op de negende verjaardag komt de wekelijkse forumkrant met een nieuwe redactie en opzet.De nieuwste editie van OWN kan je hier lezen. Veel leesplezier. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 28 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 28 juli 2015 Ik ben benieuwd! Succes aan alle schrijvers Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 29 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2015 Het leesplezier op de zondag is weer terug. Woensdag! We uploaden nu op woensdag Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2015 Hij leest 'm pas na 4 dagen denk ik Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2015 Het leesplezier op de zondag woensdag is weer terug. Ik had eerst gereageerd en later pas de editie gelezen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 29 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2015 (bewerkt) Succes boys! Hopelijk lukt 't nu wel Bewerkt: 29 juli 2015 door TekaLoca Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 29 juli 2015 Bericht rapporteren Geplaatst: 29 juli 2015 Ik begon het al steeds meer te vermoeden, zo stilletjes aan... Top! Succes iedereen, maak er wat van. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
En daar is het dan. Het aftellen is voorbij, de herstart van OWN is een feit. Op de negende verjaardag komt de wekelijkse forumkrant met een nieuwe redactie en opzet.
De nieuwste editie van OWN kan je hier lezen. Veel leesplezier.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites