pepijn073 Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2015 Als ik gta 5 update krijg ik de update niet op story mode maar wel op gta online wat moet ik doen om de update ook op story mode te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2015 Speel je op de x360? Dan zal je eventjes online moeten, verder zou de update altijd ook gewoon direct voor Story Mode moeten werken. FFF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pepijn073 Geplaatst: 29 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2015 Dat heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 29 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2015 Op welk platform speel je? Als je op PS4, XboX One of PC speelt dan moet je de voertuigen op de ingame website kopen en zou je ook een klein berichtje moeten zien boven je radar die je je erop attent maakt dat er nieuwe voertuigen zijn toegevoegd. Als je op PS3 of XboX 360 speelt, kan je de voertuigen in je garage vinden onder 'special vehicles' (D-pad rechts). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Als je het over de Il gotten gains update hebt zou ik t niet weten, maar de heist update is niet voor Story mode Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.