tjsamweiler Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Chevrolet Impala Nederlandse Politie Hierbij release ik mijn 2e auto van de dag, een Chevy Impala met nederlandse politie livery. Download http://www.mediafire.com/download/ed8zzk8ozb4z71u/impalaklpd.rar Pics CREDITS Ubisoft/Driver SF Reckless Grimm AlecDurbin Bxbugs123 ThatOneIowan tjsamweiler/dyverze Korps Landelijke Politiediensten (logo) Iedereen die mist op het lijstje maar wel heeft geholpen NOTE, HET ENIGE WAT IK HEB GEDAAN IS HET RETEXTUREN VAN DE AUTO!!! Reageren
jorne58 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Mooie auto, heb m meteen gedownload. Geeft GTA SA een beetje een nederlands tintje Reageren
RemonThaKiller Geplaatst: 1 juli 2016 Rapport Geplaatst: 1 juli 2016 Kun je alsjeblieft de Nederlandse skin uploaden zodat ik hem kan downloaden? De Nederlandse skin met de neon strepen. Alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.