Methanol Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Hello ik heb een vraagje als ik online missies doe heb ik vaak dat ik anderen hoor praten via hun koptelefoon Ik erger me hier elke keer weer aan maar hoe zet je dat uit ik heb die optie nog niet gevonden en hierdoor doe ik ook gewoon geen missies enz meer Ik hoop dat iemand mij kan uit leggen hoe je dit uitzet alvast bedankt Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Wat je kunt doen is je headset gewoon uitzetten. Als je dit niet wilt moet je joined players aantikken en de mensen die praten een klikken. Dan druk je op 'mute' en ben je van de herrie af Reageren
Methanol Geplaatst: 30 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Oke ik heb zelf geen headset gewoon via boksen en hoe klik je eigenlijk op de player via ps3 want daar kon ik volgens mij niet op klikken Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 (bewerkt) Joined players info 》de speler selecteren 》X 》 mute. Bewerkt: 30 juli 2015 door Tommie59 Reageren
Methanol Geplaatst: 30 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Zoals met computer bijv call of duty kun je idd op die manier mensen mute maar is ook een algehele optie maar zoiets kon ik niet vinden op gta op ps3 en kon met missie scherm enz ook niet op de player komen alleen het hokje waar je radio zender instelt enz Ok thanks zal dat eens proberen tommie Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 (bewerkt) Er is ook een algemene optie voor de game. Interaction menu (select ingedrukt houden) 》 chat 》kiezen voor Nobody. Als je in de lobby van een job zit zal je, tenzij je ze via joined players info mute, de andere spelers altijd horen, maar tijdens de job zelf zijn ze meestal gemute. Bewerkt: 31 juli 2015 door Tommie59 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Ok thanks zal dat eens proberen tommie ja geen dank Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 juli 2015 Rapport Geplaatst: 30 juli 2015 Er is ook een algemene optie voor de game, maar die werkt niet altijd 100%. Werkt voor mij ,sinds release voor 360, perfect. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 31 juli 2015 Rapport Geplaatst: 31 juli 2015 Ah, oke. Bij mij doet ie het soms niet en kan ik gewoon iedereen horen. Reageren
motsinator Geplaatst: 31 juli 2015 Rapport Geplaatst: 31 juli 2015 1 in races/missies/captures... kan je mensen individueel muten... als host klik je op viewed joined players/ vervolgens op die desbetreffende speler en dan op "toggle mute"... als je geen host bent moet je eerst nog op invite players klikken en dan de vorige stappen doen... 2 in freemode kan je dit ook door... start duwen (pauzemenu) dan op online/ players/ speler selecteren en dan "toggle mute" succes grtz motsinator Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.