Ezra24rct3 Geplaatst: 1 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2015 Ik starte net een spel op, maar kreeg deze error. Na wat zoeken heb ik wel wat downloads van dit dll bestand maar heb hier weer gelezen dat je geen dll bestanden moet downloaden. Hoe kan ik dit verhelpen?
Big Boss Geplaatst: 1 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2015 Door hetgeen te herinstalleren waar de DLL in verpakt zit; waarschijnlijk het spel zelf. Desondanks levert een simpele Google zoekopdracht alleen maar warez gerelateerde resultaten, en je weet best dat we daar geen hulp bij bieden.
GolfG60 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Je kan het verhelpen door GTA 5 gewoon te kopen ipv. illegaal te kraken. Met wat Google werk kom ik namelijk uit dat de 3dmGame.dll vaak verwijderd wordt door je antivirus, en 3dmgame.dll onderdeel is van een Skidrow crack voor GTA 5.
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik heb het bij Watch Dogs, GTAV draait gewoon bij mij. Maar goed, ik zal m morgen maar ff opnieuw installeren, mocht m'n internet het toelaten.
GolfG60 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Dan is het nog steeds onderdeel van een crack...
Recommended Posts