TryX Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Heb deze al een tijdje geleden gekocht voor 3.5 milj.. nu is hij 1.5..?!?
TinuZzZ72 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Voor 3 miljoen neem ik aan? Tsja...gezien de klaagzang over de prijzen besluit R* zo af en toe heistvoertuigen tijdelijk in de aanbieding te doen en heb je de dubbel RP/$ weken. Met die Hydra is het balen heb hem een tijd geleden ook voor het volle pond aangeschaft.
larfje94 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Hoezo balen? Als je vandaag een nieuwe tv koopt is hij toch morgen ook al weer ergens anders goedkoper. Dat heb je nou eenmaal als je gelijk het nieuwste spul wil bezitten.
HollandNL Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra? Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra? Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen.
DionneQueen Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Yup, heerlijk die aanbiedings weken, geduldig afwachten loont zo te zien. Ik heb niks te klagen over de prijzen.
HollandNL Geplaatst: 4 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2015 Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra? Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen. Ik vroeg het alleen maar.... Jammer om toch weer zo'n reactie terug te krijgen. Ik ga het proberen.
Strymon Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 Hoe werkt de besturing eigenlijk van de Hydra? Bij mij gaat de Hydra alleen omhoog Pijltje naar rechts is veranderen van vliegmodus, dit staat ook uitgelegd als je zou leren lezen. sjezus wat een trieste opmerking.. Mensen kunnen er overheen lezen..
larfje94 Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 (bewerkt) Misschien komt dat ook een beetje omdat mensen maar dom vragen en nieuwe topics aanmaken en er zelf geen energie in steken. Want zowel in-game word dit uitgelegd, en in verschillende topics is deze vraag al meerdere malen gesteld en beantwoord. Je kan ook gewoon blij zijn dat iemand tenminste de moeite neemt om zoiets simpels uit te leggen. En dan over zijn kleine frustratie zinnetje heen lezen. Bewerkt: 5 augustus 2015 door larfje94
weeddemon666 Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 Misschien komt dat ook een beetje omdat mensen maar dom vragen en nieuwe topics aanmaken en er zelf geen energie in steken. Want zowel in-game word dit uitgelegd, en in verschillende topics is deze vraag al meerdere malen gesteld en beantwoord. Je kan ook gewoon blij zijn dat iemand tenminste de moeite neemt om zoiets simpels uit te leggen. En dan over zijn kleine frustratie zinnetje heen lezen. +1 google is ook maar 1 klik weg.
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2015 Om verdere onzinnige en bijdehante opmerkingen te voorkomen, gooi ik het op slot. Ook wil ik mensen met kleine vragen verwijzen naar dit topic.
Recommended Posts