Synchro Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 :o HELP :o ik wil dus met multiteftauto online game play dus spelen maar telkens als k wil connecten op een server geeft die deze fout UNABLE TO CONNECT:SUSPECTED TRAINER USAGE ik weet dus dat het waarschijnlijk aan me router ligt, en dat ik een poort moet forwarden maar hoe moet ik dat instellen? wie kan me een voorbeeld geven alvast mijn dank Dennis :ph34r: Natuurlijk als j eeen mod of een Trainer hebt op staan krijg je dat probleem. Mod van je terug uninstallen en dan Trainer af doen. Dan werkt hij normaal wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 :o HELP :o ik wil dus met multiteftauto online game play dus spelen maar telkens als k wil connecten op een server geeft die deze fout UNABLE TO CONNECT:SUSPECTED TRAINER USAGE ik weet dus dat het waarschijnlijk aan me router ligt, en dat ik een poort moet forwarden maar hoe moet ik dat instellen? wie kan me een voorbeeld geven alvast mijn dank Dennis :ph34r: Natuurlijk als j eeen mod of een Trainer hebt op staan krijg je dat probleem. Mod van je terug uninstallen en dan Trainer af doen. Dan werkt hij normaal wel. Over welke gta gaat dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dennisgta Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 :o HELP :o ik wil dus met multiteftauto online game play dus spelen maar telkens als k wil connecten op een server geeft die deze fout UNABLE TO CONNECT:SUSPECTED TRAINER USAGE ik weet dus dat het waarschijnlijk aan me router ligt, en dat ik een poort moet forwarden maar hoe moet ik dat instellen? wie kan me een voorbeeld geven alvast mijn dank Dennis :ph34r: Natuurlijk als j eeen mod of een Trainer hebt op staan krijg je dat probleem. Mod van je terug uninstallen en dan Trainer af doen. Dan werkt hij normaal wel. Over welke gta gaat dit? gta vice city en ik heb geen trainer geinstalleerd bij het spel. en er staat bij NOT CONNECTED . terwijl er moet staan connected. wie o wie kan me please helpen groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2005 :o HELP :o ik wil dus met multiteftauto online game play dus spelen maar telkens als k wil connecten op een server geeft die deze fout UNABLE TO CONNECT:SUSPECTED TRAINER USAGE ik weet dus dat het waarschijnlijk aan me router ligt, en dat ik een poort moet forwarden maar hoe moet ik dat instellen? wie kan me een voorbeeld geven alvast mijn dank Dennis :ph34r: Natuurlijk als j eeen mod of een Trainer hebt op staan krijg je dat probleem. Mod van je terug uninstallen en dan Trainer af doen. Dan werkt hij normaal wel. Over welke gta gaat dit? gta vice city en ik heb geen trainer geinstalleerd bij het spel. en er staat bij NOT CONNECTED . terwijl er moet staan connected. wie o wie kan me please helpen groeten Zet je versie van 1.0 naar 1.1 of andersom. Je kan beter ook geen dingen runnen met de woorden: cheat, trainer, etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.