Limbolander Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Titel zegt het al, maar wat mis jij nu echt als speler in gta V? Persoonlijk mis ik auto's zoals 'hot hatchbacks' in de vorm van clio rs, golf gti/R, rs3 etc maar er mogen voor mij ook vooral meer stationwagens en sedans in de game in de vorm van audi rs6,rs7 en bmw m3/m4/m5, mercedes s63, c63 etc Wat ik heel erg jammer vind is dat de meerderheid in gta online alleen maar voor super auto's kiest en hierin rond rijdt, logisch ook omdat deze het snelste zijn en de beste handling hebben. Wat mij dan persoonlijk tof lijkt zou het zijn om de bmw 5 serie achtige auto sentinel kunnen tunen naar bmw m5 snelheid, oftewel het bij kunnen houden van supercars op de rechte baan maar wel mindere handling uiteraard. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 (bewerkt) Ik mis inderdaad een aantal 'Europese' hatchbacks. Maar aangezien GTA zich in Amerika afspeelt snap ik het wel. Qua auto's mis ik de PMP600. Dit was qua uiterlijk mijn favoriete auto in GTA IV. Voor de rest 'mis' ik niks. Ik vind het wel jammer dat bepaalde zaken niet in Online zitten die wel in de singleplayer zitten. o.a. dieren, luchtschip en singleplayer heeft meer details. Trouwens @Limbolander: De BMW M3 Coupé/M4 Coupé zit er al in als de Übermacht Sentinel XS. De gewone Sentinel is een variant op de BMW 3-serie cabriolet met het klapdak. En ik ben in mijn Buffalo S vaak sneller op de plaats van bestemming dan 'noobs' in hun supercar. Bewerkt: 10 augustus 2015 door Da Phoenix Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 Ik mis de old skool GTA SA feeling waarin je echt het idee had door een staat te cruisen ipv een stad. Wellicht is het missen van gewoon nutteloos, maar toch. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 (bewerkt) Ik mis de old skool GTA SA feeling waarin je echt het idee had door een staat te cruisen ipv een stad. Wellicht is het missen van gewoon nutteloos, maar toch. Omdat je in San Andreas van de ene naar de andere stad kon rijden, en dat is in V niet zo. Jammer is dat wel, en dat is iets wat wel leuk zou zijn. Bewerkt: 10 augustus 2015 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2015 De R* Editor op de PS4 Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) Vlammenwerper Dit, en verder zijn er in GTA V erg weinig bomen en dorpen. Oh ja, de feeling als je door het bos liep, allemaal spookauto's die uit het niets naar beneden rolden. Bewerkt: 11 augustus 2015 door T2own-Gamer Reageren
Lars Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Oh en een jetpack. Ik weet dat daar een mod voor is, maar een jetpack van R* zal veel beter aanvoelen en is beter bestuurbaar denk ik. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Zogenaamde 'onzin' auto's, denk aan een kart, hovercraft, wagen die eigenlijk niks nuttigs doen maar wel voor meer lol kunnen zorgen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Ik vraag me eigenlijk ook af wanneer ze met uitbreidingen komen zoals in gta IV met ballad of gay tony en the lost and the damned, zou heel graag een character willen zien die ons weer terug neemt naar de GTA:SA tijd met Grove street achtige praktijken. Reageren
Vahnstad Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 heel simpel: ik zeg het al vanaf ik de trailer zie: las venturas en san fierro. Reageren
Nissan Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Als Las Venturas en San Fierro er ook ingezeten hadden was de game over 10 jaar pas uit. Ik mis het sterke verhaal dat IV wel had. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik mis met name de aantrekkingskracht van het spel. Wat SA wel had, wat VC wel had...dat hebben IV en ook V niet voor mij. Ik speel het een keer uit (de storyline dan) en dan ligt het weer een half jaar op de plank. Wat het is kan ik niet zeggen, maar er mist iets waardoor ik het naadje van de kous wil weten. Waardoor ik niet klaar ben als ik de storyline af heb. Het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, dat ik me niet meer zo vol kan geven bij een game. Het voornoemde gevoel heb ik nog wel nog steeds met SA, maar dat zal de nostalgie zijn. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Ik mis niet zozeer iets. Het enige wat ik kan bedenken zijn knipperlichten. Nu moet ik elke keer uitwijken voor mede-weggebruikers, omdat ze zo nodig moeten afslaan, of opeens moeten invoegen naar een andere baan. Op het moment zijn dit één van de grootste hindernissen. Bewerkt: 26 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Ik mis..... *Een levendige stad *Meer verkeer *Animatie`s en punten systeem om tricks op motors/bmx te doen. *Carmageddon race systeem, zodat peds aanrijden interessant wordt. *Realistische Handling (vondt IV in dat opzicht stuk beter) , Desnoods een toggle functie tussen realisme/arcade *Meer random events op straat. *Een politie die realistisch reageert met een goede AI *Soft Body damage model ipv Rigid body *Minder Fog & Minder Post processing filters * Werkend Native 3D, shit werkt wel maar crashed steeds (vastgesteld door 3d Community op Nvidia forums) *Geen camera boundary`s in Video Editor (godzijdank heeft een mod het verholpen) *De mogeljkheid om ala Red Faction gebouwen neer te halen (ja, de engine kan het in realtime) *Hele zeebodem gemaakt maar er vervolgens weinig tot niks mee doen, maak zo`n underwater scuba ding , bouw een gigantische basis op zeebodem (ruimte genoeg) en ga de james bond kant op ofzow. * Wapens, je kan er nooit genoeg hebben *Dismemberment, van de tijd toen Soldier Of Fortune zo vet was (mening) *Ik wil Matrix/Kungfu skills hebben, niks is beter dan iemand neer te leggen met een nekschot terwijl je een flying dive maakt. *Systeem van Assasins`s creed zodat we normaal kunnen klimmen ipv die achterlijke ragdoll als je valt *Design voor missie`s als de game Hitman /Watch-dogs, waarbij je eerst persoon ritme/data moet vinden om diegene te vermoorden. *Ik wil beslissingen die eventueel het verhaal omgooien (meer reden om mensen het nog een keer te laten spelen) Bewerkt: 26 augustus 2015 door EnergyCorse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.