FlexxNL Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Wat ik wel mis in gta 5 meer dorpjes meer eilandjes waar je ook gewoon heen kan zonder een missie tedoen maar niet direct heen kan zo als in gta 4 eerst moeten vrij spelen dus groter maken niet dat je na een week of eerder klaar bent met uit spelen meer dingen moeten kunnen doen ook kleinere missie's en zo heb ik nog wel heel veel meer dingen ook wel een paar zo als hier boven word beschreven Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Ik mis de Multiplayer van San Andreas. Heb best lang SA:MP gespeeld, en het was leuk. Nu is het meer zo, dat je echt je mensen nodig hebt om uberhaupt een missie te doen, Tenminste voor mij, ik ben toch nog best onhandig wat het vliegen betreft! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 (bewerkt) Nog 'n klein dingetje waar ik al 'n poosje aan stoor: De wolken zijn echt zó misleidend en 2D-achtig. Ik had het letterlijk liever beter uitgewerkt gezien, net zoals in SA. Je kon daar er in elk geval regelrecht in vliegen, zonder dat ze spontaan verdwenen om één of andere manier. Ik hoop eveneens dat de opvolger van V wel (levens)echte uitziende wolken heeft. Bewerkt: 7 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Ik heb echt nog nooit behalve bij Minecraft op de Wolken gelet. Leuk om te weten, ik zou er wel naar kijken Ik mis ook een beetje de oude Map van San Andreas, met het oude Vinewood, Mad Dogs villa, het oude LSPD. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 De wolken zijn echt zó misleidend en 2D-achtig. Ik had het letterlijk liever beter uitgewerkt gezien, net zoals in SA. Je kon daar er in elk geval regelrecht in vliegen, zonder dat ze spontaan verdwenen om één of andere manier. Dan is de omgekeerde statement dus de werkelijkheid. De wolken zijn net niet 2D-achtig, ze zijn dynamisch, een ingewikkelder model en gegeven dan de kluwen aan door mekaar zwevende textures uit SA. Het is wellicht niet perfect uitgevoerd, altijd mogelijk, maar ze verdwijnen niet spontaan. Hun aanwezigheid verandert omdat je perspectief verandert. Reageren
Beltie Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 Ik had het persoonlijk wel mooier gevonden dat er meer huizen te koop waren dan alleen maar bedrijfjes, bedrijfjes zijn ook wel mooi maar dan ook echt iets voor het bedrijf moet doen. Bijvoorbeeld bij de auto sloop sloop auto ophalen ofzo ik zeg maar wat. Richtingaanwijzers in het spel bijvoorbeeld je wil een auto inhalen bij een stoplicht je denkt hij gaat rechtdoor maar dan gaat hij toch links bijvoorbeeld als je dat kunt instellen bij de settings. Meer lopende agenten op straat met kleiner zicht veld dan een auto en het was mooi dat ze bij 1 ster nog niet gelijk beginnen te schieten, bijvoorbeeld je loopt op straat en slaat iemand aan de grond en een agent die je gelijk met een pistool of shotgun kapot schiet. Het was mooier geweest zoals in SA wordt opgepakt vindt ik weer mooier dan gelijk die geweren. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 (bewerkt) Ik mis..... *Een levendige stad *Meer verkeer *Animatie`s en punten systeem om tricks op motors/bmx te doen. *Carmageddon race systeem, zodat peds aanrijden interessant wordt. *Realistische Handling (vondt IV in dat opzicht stuk beter) , Desnoods een toggle functie tussen realisme/arcade *Meer random events op straat. *Een politie die realistisch reageert met een goede AI *Soft Body damage model ipv Rigid body *Minder Fog & Minder Post processing filters * Werkend Native 3D, shit werkt wel maar crashed steeds (vastgesteld door 3d Community op Nvidia forums) *Geen camera boundary`s in Video Editor (godzijdank heeft een mod het verholpen) *De mogeljkheid om ala Red Faction gebouwen neer te halen (ja, de engine kan het in realtime) *Hele zeebodem gemaakt maar er vervolgens weinig tot niks mee doen, maak zo`n underwater scuba ding , bouw een gigantische basis op zeebodem (ruimte genoeg) en ga de james bond kant op ofzow. * Wapens, je kan er nooit genoeg hebben *Dismemberment, van de tijd toen Soldier Of Fortune zo vet was (mening) *Ik wil Matrix/Kungfu skills hebben, niks is beter dan iemand neer te leggen met een nekschot terwijl je een flying dive maakt. *Systeem van Assasins`s creed zodat we normaal kunnen klimmen ipv die achterlijke ragdoll als je valt *Design voor missie`s als de game Hitman /Watch-dogs, waarbij je eerst persoon ritme/data moet vinden om diegene te vermoorden. *Ik wil beslissingen die eventueel het verhaal omgooien (meer reden om mensen het nog een keer te laten spelen) Jij bent de modder hier, en dat soort dingen lijken me best wel leuk! Ik mis: Dat je dik kan worden! (En weer kunt afvallen) Huizen in SP. Meer redenen om het te blijven spelen nadat je de campaign hebt uitgespeeld. Bewerkt: 10 september 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Limbolander Geplaatst: 6 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2015 Ik mis met name de aantrekkingskracht van het spel. Wat SA wel had, wat VC wel had...dat hebben IV en ook V niet voor mij. Ik speel het een keer uit (de storyline dan) en dan ligt het weer een half jaar op de plank. Wat het is kan ik niet zeggen, maar er mist iets waardoor ik het naadje van de kous wil weten. Waardoor ik niet klaar ben als ik de storyline af heb. Het zal wel met mijn leeftijd te maken hebben, dat ik me niet meer zo vol kan geven bij een game. Het voornoemde gevoel heb ik nog wel nog steeds met SA, maar dat zal de nostalgie zijn. Ik had dat ook met IV en V, denk dat het inderdaad door de leeftijd komt, in vice city en san andreas leefde ik me zo hard in de sfeer en vibe, dat heb je als nuchtere 23 jarige gewoon niet meer. Je knalt wat rond probeert alles 1 keertje en je hebt het inderdaad alweer gezien. Maar de sfeer is er ook wel stukken minder, in VC vond ik de mafia sfeer gewoon geweldig en in SA idem dito gangster sfeer, ik heb de meeste tijd in SA doorgebracht in los santos puur en alleen omdat ik het zo tof vond en bleef vinden om het 'gangstertje' uit te hangen en maar continu te strijden met de ballas, heerlijk. In de nieuwe gta's heb je dat gewoon stukken minder, binnen no time heeft Franklin zijn villa hoog in de bergen, allemaal leuk en aardig maar ik zou liever veel meer zien van los santos en al het gespuis en problemen die daar hangen. Ik mis..... *Een levendige stad *Meer verkeer *Animatie`s en punten systeem om tricks op motors/bmx te doen. *Carmageddon race systeem, zodat peds aanrijden interessant wordt. *Realistische Handling (vondt IV in dat opzicht stuk beter) , Desnoods een toggle functie tussen realisme/arcade *Meer random events op straat. *Een politie die realistisch reageert met een goede AI *Soft Body damage model ipv Rigid body *Minder Fog & Minder Post processing filters * Werkend Native 3D, shit werkt wel maar crashed steeds (vastgesteld door 3d Community op Nvidia forums) *Geen camera boundary`s in Video Editor (godzijdank heeft een mod het verholpen) *De mogeljkheid om ala Red Faction gebouwen neer te halen (ja, de engine kan het in realtime) *Hele zeebodem gemaakt maar er vervolgens weinig tot niks mee doen, maak zo`n underwater scuba ding , bouw een gigantische basis op zeebodem (ruimte genoeg) en ga de james bond kant op ofzow. * Wapens, je kan er nooit genoeg hebben *Dismemberment, van de tijd toen Soldier Of Fortune zo vet was (mening) *Ik wil Matrix/Kungfu skills hebben, niks is beter dan iemand neer te leggen met een nekschot terwijl je een flying dive maakt. *Systeem van Assasins`s creed zodat we normaal kunnen klimmen ipv die achterlijke ragdoll als je valt *Design voor missie`s als de game Hitman /Watch-dogs, waarbij je eerst persoon ritme/data moet vinden om diegene te vermoorden. *Ik wil beslissingen die eventueel het verhaal omgooien (meer reden om mensen het nog een keer te laten spelen) Moet zeggen dat ik op de PC gta V toch vrij druk en levendig vind hoor, tuurlijk het kan altijd meer maar ze hebben iig al goed hun best gedaan. Tja het is gewoon niet de kant die Rockstar op wil, GTA is natuurlijk geen gran turismo of iets dergelijks. in gta V mag voor mij wel een hardere modus zitten, als 10 jaar spelende counter-striker schiet ik gewoon bij alle missies iedereen een instant heady met welk wapen dan ook waardoor er weinig uitdaging voor mij is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.