Bastiman Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 (bewerkt) Ok jongens Hartelijk bedankt. En daar in die Loods kan ik iets van 2 heli's in doen ofzo? Zaterdag de 30e ga ik op vakantie voor 2 week dus dan zie ik jullie wel weer. En nog een vraagje wat is er te doen in de 'No Fly Zone' & ik hoorde dat je in kon breken in huizen is dat waar zo ja ben je er dan een auto voor nodig om de spullen in te stoppen die je gejat hebt? en Kan er iets in die Cargobob. Greetz Bas Ps: Area 69? Legerbasis ofzo heb er wel wat van gehoord maar wat het is?!?! Bewerkt: 28 juli 2005 door Bastiman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 In de no fly zone is niets te doen. Als je erover heen vliegt, of je gaat het terrein op krijg je 5 stars. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bastiman Geplaatst: 28 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 oke enne mijn andere vragen weet iemand daar een antwoord op. bedankt yordi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Niets te danken hoor. In die loods kan je denk ik 2 heli's neerzetten ja. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Niets te danken hoor. In die loods kan je denk ik 2 heli's neerzetten ja.Succes. In die loods kan je 4 voertuigen plaatsen. Of het nu helikopter, vliegtuigen, auto of moto's zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Ok, bedankt, weet ik dat ook weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 nog ff een opmerking van mijn kant, die madd dog mansion staat bij de huizen met een garage, er zit dan wel een garage in, maar die deuren gaan toch niet open?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 @bastiman: je kunt inderdaad inbreken in huizen maar daar moet je eerst een missie voor doen. Alles wat je moet weten wordt in die missie uitgelegd. In de Cargobob kun je niets doen. @studio salamanca: dat hoort zo, die deuren kunnen inderdaad niet open. 1 Tip bij madd doggs crib moet je niet gaan safen want dan kun je nooit meer basketballen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 nog ff een opmerking van mijn kant, die madd dog mansion staat bij de huizen met een garage, er zit dan wel een garage in, maar die deuren gaan toch niet open?? Je kunt inderdaad niet in die garages auto's neerzetten Maja.. je hebt garages genoeg in SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 nog ff een opmerking van mijn kant, die madd dog mansion staat bij de huizen met een garage, er zit dan wel een garage in, maar die deuren gaan toch niet open?? Je kunt inderdaad niet in die garages auto's neerzetten Maja.. je hebt garages genoeg in SA wel jammer dat je in zon groot huis niet de garage kan gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
little_gangstar Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 idd dat is wel jammer anders zou ik daar allemaal vette auto's zetten. want dat is wel het mooiste huis vind ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juli 2005 Maar kan je in het huis van Mad Dog ook geen heli's saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bastiman Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Heej bedankt allemaal ik ga nu op vakantie. kom over 2 week wel weer terug! Greeetz Bas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 Maar kan je in het huis van Mad Dog ook geen heli's saven. , Volgens mij niet. Ik heb het nog niet geprobeerd, anders kan ik niet meer basketballen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bastiman Geplaatst: 29 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2005 (bewerkt) Heej nog 1 keer voor ik op vakantie ga. ik heb nog wat vragen & suggesties. NR.1 wil iemand een filmpje maken van de Roadtrain in Gta-San Andreas want ik heb een keer in zo'n Wagen gezeten omdat mijn vader erin rijd (in Afrika. Het zijn echt Bull's want ze maken een Lawaai!! En aangezien ik het spel niet kan spelen zou ik graag een filmpje willen zien Bijv. Dat de Roadtrain een wagen Ramt. Dat de Roadtrain op volle snelheid gaat. En als het met een trailer kan rijden zou ook wel mooi zijn. En nog een vraagje Kan de Sweeper ook echt vegen? PS: Het zijn gewoon suggesties hoor ik, commandeer niet da's niet mijn bedoeling!! En nog 2 suggesties. Zou er ook iemand een mod kunnen maken met twee kranen ik bedoel daarmee bedoel ik een graafkraan & een Takelkraan (bij de takelkraan bedoel ik gewoon dat je erin kan rijden niet kant takelen en dat de Cabine over de wielen steekt.) En de graafkraan hoeft niet te graven hoor maar gewoon rijden. Dat zou ik wel mooi vinden (Het lijkt mij moeilijk te maken maar wie weet) enne niet vragen waarom ik dat zou willen want het is mijn hobby. Niet zegge dat het een domme hobby is dat weet ik ook wel!! ik hoop dat het kan. En als de mods van die kranen niet kunnen dan hoop ik dat iemand zo aardig kan zijn dat diegene een Filmpje zou willen maken. Nou ik zie het Na mijn vakantie wel weer of er een filmpje is Zie jullie over 2 week weer. PS: Alvast Hartelijk bedankt & denk erom Ik commandeer jullie niet hoor!!.Dat is echt niet mijn bedoeling ik zou het alleen mooi vinden!! En als iemand Dat filmpje heeft zou diegene dan de link ofzo kunnen sturen naar mijn e-mail adreas want ik neem aan dat de mods en het filmpje als ze gemaakt kunnen worden dat de mod en het filmpje in ''downloads'' staan. (Basti2 (at) hotmail DOT com) of (Bas.tolsma@hetnet.nl) Het liefst die laatste want daar kijk ik het meest in. Greetz: Bas Bewerkt: 29 juli 2005 door Bastiman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.