KoningJesper Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 (bewerkt) [table=header]Informatie Ontwikkelaars: | Valve Uitgever: | Valve Platform: | PC (Windows) Genre: | Film-editing Prijs: | Gratis [/table] De Source Filmmaker (SFM) is de tool om films te maken die ontwikkeld is door en gebruikt wordt bij Valve om films te maken binnen de Source game-engine. Omdat SFM dezelfde objecten gebruikt als in het spel, kan alles wat in het spel bestaat gebruikt worden in de film en vice versa. Door gebruik te maken van hardware-rendering op moderne game-PC's, geeft SFM filmmakers de mogelijkheid om te werken in een wat-je-ziet-is-wat-je-krijgt-omgeving zodat ze direct kunnen bekijken hoe het er voor het uiteindelijke kijkers uit gaat zien. http://store.steampowered.com/app/1840/?snr=1_7_15__13 Bewerkt: 11 augustus 2015 door KoningJesper Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2015 Mocht ik me een keer vervelen ga ik dit zeker eens proberen! Bedoel, het is gratis. Dat is toch wel het leukste eraan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.