NicolaB Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Bij mijn raam kan helaas niet zo goed een hor. Nouja, eventjes gezocht en er zijn wel degelijk horren voor deze ramen. Ik weet alleen niet hoe rigide zo'n ding is. Kan ook een normale kopen. Die zijn wel rigide, maar dan kan m'n raam maar 10 cm open. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Nooit last van muggen want die prikken niet. Daarentegen wel last van neefjes! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Dat snappen ze buiten het noorden niet, beste mede-Groninger. "Mug" = neefje (noorden) "Vlieg" = mug (noorden) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Deze nacht voor de eerste keer gestoken geweest. Best opmerkelijk want ik heb doorgaans geen last van muggen. De rest van het huis wordt wel frequent gestoken. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 april 2016 Rapport Geplaatst: 27 april 2016 Ja man, muggen zijn inderdaad erg onaangename beesten! 'k Heb er nu alweer gesodemieter mee, 'n paar daagjes terug kwam ik tot een uitstekend idee om te gaan slapen omdat ik moe was. Niet veel later, toen ik 't licht nog maar een aantal seconden uit had staan hoorde ik vanuit de verste verte een zachtjes gezoem wat sneller dichterbij kwam. Opeens hoorde ik lukraak langs m'n oren een keiharde gezoem, toen dacht ik bij mezelf; "verdorie nog aan toe, nu zijn jullie nog niet jarig'.. Naja, ik ging met m'n slaapdronken kop de gehele kamer afstruinen, maar nope, geen mugje te bekennen.. Desondanks had ik ze na een half uurtje kunnen opsporen, en pets, ze waren ten dode opgeschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.