KoningJesper Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Hallo, Ik zou graag een helikopter kopen, maar weet niet precies welke. Het liefst niet de Buzzrad omdat je die ook kan vinden. Is de Savage het geld waard? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Ik zou voor de Valkyrie gaan. Kun je nog meer mayhem mee aanrichten als je met vrienden speelt. Reageren
larfje94 Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Savage!!! Valkyre heb je gunners voor nodig en om iemand daarmee te raken moet je langzaam vliegen. Langzaam vliegen betekend een homing rpg aan je reet. Savage knalt zijn rockets er zonder pauze achter elkaar uit en heeft ook nog eens explosive bullets in zijn machinegun. Savage is ook erg handig voor veel missies. In freemode zou ik liever voor de hydra gaan omdat je ook de savage redelijk simpel kan locken met de homing rpg. Maar had hem dan vorige week voor de helft van het geld gekocht, toen was hij in de aanbieding. Reageren
gtavboy Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 enige nadeel vind ik aan de savage dat hij niet zo snel is . Reageren
larfje94 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Ligt er ook aan waarvoor je hem koopt, als ik mij niet vergis kun je de buzzard na de laatste update niet meer locken met homing rpg. Dus dan zou ik buzzard nemen. Voor missies zou ik savage kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.