KoningJesper Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Hallo, Ik dacht dat dit een handig topic zou zijn. In dit topic kan je vragen welke auto je het beste kan nemen. Ik heb de vraag: Zou ik de Imponte Dukes of de Albany Buccaneer kopen? Reageren
Jbossie88 Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Ik zeg... de dukes. Een leuke en snelle muscle car gebaseerd op de 69 charger. Persoonlijk een van mn favorieten. Maar eigenlijk allebij Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Ja bedankt. Heb ff een lijstje gemaakt en als ik ze allebei heb, heb ik er 29, dus het zou moeten kunnen Reageren
larfje94 Geplaatst: 13 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2015 Als het om een muscle class racer gaat de cocuette blackfin. Das de snelste tot nu toe. Als je tussen die 2 wilt kiezen zou ik de dukes nemen, die heeft wel geinige lampcovers aan de voorkant die open en dicht schuiven als je de lampen aan en uit zet. In iedergeval degene die je het mooist vind aangezien ze allebei belabberd rijden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Weer een vraag Zou ik de Peyote of de Tornado nemen? Reageren
weeddemon666 Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Beide niet, zijn de 2 sloomste in de klasse. Kijk hier eens zal je een hoop helpen denk ik : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nQND3ikiLzS3Ij9kuV-rVkRtoYetb79c52JWyafb4m4/edit?pli=1#gid=753713977 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 (bewerkt) Ik verkies persoonlijk de Tornado boven de Peyote. Het eerstgenoemde voertuig is ronduit een stuk behendiger én sneller dan de Peyote, doch heeft de Peyote naar mijn zeggen meer aanpassingen. Desondanks blijf ik hier op terugkomen; Het is jouw eigen standpunt welke auto het beste voor je is. Het meest voordehandliggende optie is dat je de allebeide wagens eens kunt testen in GTA V, misschien kom je er dan wel uit. Bewerkt: 31 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 31 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 (bewerkt) Beide niet, zijn de 2 sloomste in de klasse. Kijk hier eens zal je een hoop helpen denk ik : https://docs.google....1#gid=753713977 Thx, maar de snelheid boeit me eigenlijk weinig Ik verkies persoonlijk de Tornado boven de Peyote. Het eerstgenoemde voertuig is ronduit een stuk behendiger én sneller dan de Peyote, doch heeft de Peyote naar mijn zeggen meer aanpassingen. Desondanks blijf ik hier op terugkomen; Het is jouw eigen standpunt welke auto het beste voor je is. Het meest voordehandliggende optie is dat je de allebeide wagens eens kunt testen in GTA V, misschien kom je er dan wel uit. Thx, het gaat me idd meer om dingen als aanpassingen, stijl, klasse en hoe ze eruit zien Bewerkt: 31 augustus 2015 door KoningJesper Reageren
GolfG60 Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2015 Buccaneer en Tornado hands down, al is de Dukes ook nog best gaaf maar de Buccaneer is toch een heel pak mooier. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 Albany Virgo of Vapid Chino? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2015 Ik zou de Virgo nemen. Vind ik toch net wat mooier Reageren
Michael Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Weer een vraag Zou ik de Peyote of de Tornado nemen? Ik vind persoonlijk de Tornado echt een hele vette auto, ook al is hij niet de snelste in het spel. De Peyote vind ik niet echt een hele mooie auto maar is mijn smaak. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Neem de Dukes. Charger 69 Reageren
smartiepants Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Inderdaad de dukes is gwn prachtig maakt niet uit welke kleur je er op zet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.