Jump to content

Welke auto zou ik nemen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik dacht dat dit een handig topic zou zijn. In dit topic kan je vragen welke auto je het beste kan nemen.

Ik heb de vraag:

Zou ik de Imponte Dukes of de Albany Buccaneer kopen?

Geplaatst:

Ik zeg... de dukes. Een leuke en snelle muscle car gebaseerd op de 69 charger.

Persoonlijk een van mn favorieten.

Maar eigenlijk allebij ;)

Geplaatst:

Ja bedankt. Heb ff een lijstje gemaakt en als ik ze allebei heb, heb ik er 29, dus het zou moeten kunnen :)

Geplaatst:

Als het om een muscle class racer gaat de cocuette blackfin. Das de snelste tot nu toe.

Als je tussen die 2 wilt kiezen zou ik de dukes nemen, die heeft wel geinige lampcovers aan de voorkant die open en dicht schuiven als je de lampen aan en uit zet.

In iedergeval degene die je het mooist vind aangezien ze allebei belabberd rijden.

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik verkies persoonlijk de Tornado boven de Peyote. Het eerstgenoemde voertuig is ronduit een stuk behendiger én sneller dan de Peyote, doch

heeft de Peyote naar mijn zeggen meer aanpassingen. Desondanks blijf ik hier op terugkomen; Het is jouw eigen standpunt welke auto het beste

voor je is. Het meest voordehandliggende optie is dat je de allebeide wagens eens kunt testen in GTA V, misschien kom je er dan wel uit. :)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst: (bewerkt)

Beide niet, zijn de 2 sloomste in de klasse.

Kijk hier eens zal je een hoop helpen denk ik :

https://docs.google....1#gid=753713977

Thx, maar de snelheid boeit me eigenlijk weinig ;)

Ik verkies persoonlijk de Tornado boven de Peyote. Het eerstgenoemde voertuig is ronduit een stuk behendiger én sneller dan de Peyote, doch

heeft de Peyote naar mijn zeggen meer aanpassingen. Desondanks blijf ik hier op terugkomen; Het is jouw eigen standpunt welke auto het beste

voor je is. Het meest voordehandliggende optie is dat je de allebeide wagens eens kunt testen in GTA V, misschien kom je er dan wel uit. :)

Thx, het gaat me idd meer om dingen als aanpassingen, stijl, klasse en hoe ze eruit zien :D

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Weer een vraag :puh: Zou ik de Peyote of de Tornado nemen?

Ik vind persoonlijk de Tornado echt een hele vette auto, ook al is hij niet de snelste in het spel. De Peyote vind ik niet echt een hele mooie auto maar is mijn smaak. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...