Dexist Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Grip Ontwikkelaar: Caged Element Inc Genre: Action, Racing, Shooter, Arcade Platforms: PC en PS4 Aantal spelers: nnb, iig wel multiplayer(4 splitscreen) Release: onbekend Demo: Private Beta beschikbaar na Kickstarter Website: www.cagedelement.com Grip, een spel wat de opvolger zal zijn van het oude spel uit 1999!. Het bedrijf, cagedelement, heeft een Kickstarter campaign gestart en hoopt om zo geld binnen te halen om het spel uit te brengen op zowel PC als PS4. Ik vind het er al ontzettend gaaf uit zien, vroeger speelde ik ook wel eens Rollcage en ben erg benieuwd naar dit spel. Bij de ontwikkeling van dit spel zijn ook een paar mensen betrokken die te maken hadden met de ontwikkeling van Rollcage!Linkjes: Kickstarter Steam Site Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 (bewerkt) Vette game en mooie gameplay! Ik houd meer van realisme maar dit spreekt me ook wel aan. Ik ben benieuwd naar meer beeld etc! Bewerkt: 14 augustus 2015 door RUBENN Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2015 Ziet er wel goed uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.