Amico Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2015 Mijn zoon vraagt me de hele tijd hoe hij tanks of duikboten enz kan verkrijgen gedurende het spelen, er zou dan een lijst verschijnen in het spel en dan kan je kiezen...ik weet er zelf niets van, help .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Christiaan076 Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2015 in online kan je tanks kopen via de website www.warstock-cache-and-carry.com (in het spel) en deze roep je op door Pegasus te bellen. in offline (storymode) moet je als Michael of Franklin naar het vliegveld gaan in Los Santos, Trevor heeft zijn eigen hangar in Grapeseed. en voor de duikboot moet je naar www.docktease.com (in het spel) en deze roep je ook op door Pegasus te bellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amico Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2015 in online kan je tanks kopen via de website www.warstock-cache-and-carry.com (in het spel) en deze roep je op door Pegasus te bellen. in offline (storymode) moet je als Michael of Franklin naar het vliegveld gaan in Los Santos, Trevor heeft zijn eigen hangar in Grapeseed. en voor de duikboot moet je naar www.docktease.com (in het spel) en deze roep je ook op door Pegasus te bellen. danku Christiaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.