DaLostGamer Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Heey jongens/meisjes Ik heb een nieuwe mod ontdekt en hier een filmpje van gemaakt deze kan je bekijken op de download link voor deze mod vind je hier : http://www.gtainside...i-f430-0-1-beta Veel Plezier Grtz DaLostGamer Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Leuk, maar als we elke bestaande mod zouden gaan bespreken dan zou het forum hier al gauw vol staan. Houd er rekening mee dat GTAForum.nl uitdrukkelijk geen reclamebord is. Een kleine link in je signature is toegestaan maar het is dus niet de bedoeling om hier volop je YouTube kanaal te gaan promoten. Trouwens nog welkom op het forum! Reageren
DaLostGamer Geplaatst: 17 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2015 Oke ja Ik wou alleen maar een filmpje laten zien van de mod ik zal hier rekening me houden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.