Vahnstad Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Aangezien het zo goed als zeker is dat GTA VI zich zal afspelen in Vice City. En het moeilijk is om een GTA te maken in SF of LV. Dus vraag ik mij af, zal men ooit nog een GTA daar laten afspelen? Reageren
Pineapple Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Goed als zeker? Heb je dan misschien een link/bron ? Ik hoop dat we VC nog een keer zullen beleven ! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2015 Nee, die kans is uitgesloten lijkt mij, denk dat dat eenmalig was. Destijds was het denk ik voor de makers eenvoudig om zo'n wereld te creëren, na het maken van III en VC. Tegenwoordig is 1 grote/uitgewerkte stad het meeste wat je kan verwachten denk ik. En mochten ze het een keer gewild hebben, dan was GTA V voor de komende jaren de enige kans. Ben het er wel mee eens dat de volgende GTA zich in VC gaat afspelen. Ik hoop wel dat R* weer teruggaat in de tijd, een jaren '80 setting als in de voorgaande edities zou weer een mooie sfeer kunnen opleveren. Reageren
Big Boss Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Rockstar is nog maar drie keer afgeweken van de originele drie steden uit GTA 1. Het lijk mij dus wel een aannemelijk of in ieder geval gangbaar idee dat de volgende GTA zich weer in een in een van de drie bovengenoemde steden zal afspelen. Het is alleszins bevestigd dat die steden bestaan in het HD universum. Reageren
Michael Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Persoonlijk denk ik dat Las Venturas en San Fierro wel ooit nog in een Grand Theft Auto voorkomen, alleen is het dus afwachten totdat Rockstar Games iets laten weten, en dat kan nog wel een paar jaar duren. Ik hoop wel dat Las Venturas en San Fierro terugkomen! Aangezien het zo goed als zeker is dat GTA VI zich zal afspelen in Vice City. Dit is nooit bevestigd door Rockstar Games dus het is niet echt goed als zeker. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Hoewel ik inderdaad wel denk dat Rockstar -spijtig genoeg- een GTA VI in Vice City zou laten plaatsvinden puur voor de dubieuze naam, is daar verder geen zekerheid rond. Ook denk ik niet dat het "moeilijker" is om een GTA in San Fierro te laten plaatsvinden in vergelijking met Vice City. Las Venturas is een ander verhaal, dan kunnen we ons verwachten aan een game met een hoog Ocean Eleven-gehalte. Zelf zou ik graag Philadelphia of Chicago zien voorbijkomen. Of Detroit. Dat zou ook een interessante setting kunnen zijn. Dus gaan we SF en LV nog terugzien? Waarschijnlijk wel. Maar misschien niet snel. De afstanden tussen de games zijn best groot geworden en als de komende 3 GTA's mekaar gaan opvolgen zoals IV en V dat deden zien we LV misschien pas terug tegen 2030. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Tja, waarom niet? R* heeft immers voor 46 jaar aan ideeën op tafel liggen, en ik zie het wel gebeuren dat Vice City of Las Venturas ooit z'n herintrede maakt. Maar het kan wel jaren duren voordat we die bovengenoemde steden terug zullen zien. Ik zou daarentegen heus wel een nieuw concept willen zien, bijv: Vancouver of New Orleans. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.