super_senne Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Hallo allemaal... Zoals jullie misschien weten komt Ark binnenkort op de Xbox one uit! Je kan hem echter over een paar maanden gratis in early acces spelen... Maar dan moet je wel in het preview progam van xbox zitten... Zou iemand mij hiervoor kunnen inviten? Groeten senne... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 KineticVermin heeft mij uitgenodigd. Als ik wist hoe het kon deed ik het. Anders moet je hem ff PBtje sturen. Reageren
super_senne Geplaatst: 19 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Oke thanks man! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 ARK Epische game! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Ik heb gevonden hoe het werkt! Ik heb je uitgenodigd, Senne. Het kan een aantal dagen duren voordat je van Xbox een bericht krijgt. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.