Dennis1997NL Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Hoi Medespelers GTA spelers, Ik heb gister met me neef de heist: Prison Break gehaald, maar Lester vertel mij nogsteeds dat ik die heist moet doen. Kan dit komen omdat me neef de heist gehost heeft? Met vriendelijke groet, Dennis. Reageren
gtavboy Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 (bewerkt) Hoi Medespelers GTA spelers, Ik heb gister met me neef de heist: Prison Break gehaald, maar Lester vertel mij nogsteeds dat ik die heist moet doen. Kan dit komen omdat me neef de heist gehost heeft? Met vriendelijke groet, Dennis. ja dat komt daardoor Bewerkt: 19 augustus 2015 door gtavboy Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Ja, iedereen heeft zijn (eigen) verhaallijn met de Heists. Je zal wel genoodzaakt zijn om deze Heist te voltooien als je zelf een van de Heists wil hosten die na de Prison Break Heist komen. Reageren
Dennis1997NL Geplaatst: 19 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Oke bedankt voor de reacties! Zal moelijk worden aangezien er veel mensen in GTA zijn die er niet zoveel van bakken... Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2015 Kijk op onze eigen GTAforum Meetingplace waar je anders spelers kunt vinden om samen Heist te doen in GTA V. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.