Kenny-Petrovic Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Wanneer ik Grand Theft Auto V op de PlayStation 4 speel heb ik eigenlijk geen last van hackers. Na het lezen van dit bericht ga ik zodalijk toch eens mijn PC versie opstarten. Dit heb ik al een hele tijd niet meer gedaan dus ik ben benieuwd. Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dit komt gewoon omdat men bij Rockstar nog steeds denkt dat een peer-to-peer connectie de beste uitvinding ooit is. Dat is gewoon een gigantische design fout geweest. Een client is nooit te vertrouwen. Elke malloot kan valse data sturen en door dat peer-to-peer gedoe wordt het meteen naar alle spelers in de lobby doorgestuurd. De cloud servers controleren ook geen inkomende data en gaan er maar vanuit dat wat de speler stuurt juist is, wat alweer een grote fout is. Client-server is in dit geval veel beter. De server kan alles nauwlettend controleren en het is ook de server die de meeste dingen in de wereld plaatst (money bags, bijvoorbeeld). Natuurlijk heeft dat systeem ook nadelen. Dedicated servers kosten handenvol geld, zeker met zoveel spelers en in een wereld waar alles dynamisch is. Die servers moeten ook onderhouden worden en dat kost ook geld. En als men na een jaar of 5 besluit dat het te duur wordt om de servers te onderhouden dan kan niemand meer online spelen. Ik zou persoonlijk dolgraag dedicated servers zien die mensen zelf kunnen hosten en naar wens kunnen aanpassen, genre SA-MP en MTA. Dan hoeft Rockstar zich ook niet bezig te houden met het tegenwerken en bannen van modders. Elke community kan dan zijn eigen administratief team samenstellen en ongewenste personen buiten de deur houden. Verder zijn lobbies dan ook niet gelimiteerd tot 16 of 32 spelers, of wat het limiet ook mogen zijn. SA-MP stelt bijvoorbeeld een 1000-slot server ter beschikking en vele communities komen geregeld aan die limiet. Dat is dus 1000 personen gelijktijdig in een wereld die vijf keer kleiner is dan die van GTA V. Reageren
Nyltje Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Wordt er helemaal gek van en het is een van de twee persoonlijke redenen om binnenkort gta in de kast te leggen. Zoals al eerder aangemerkt je report de cheaters maar hebt het gevoel dat er weinig aan gedaan wordt, aangezien ik sommige vaker tegenkom. Ik report zelfs die kneuzen die mij vragen of ik modder ben en om geld schooien. Persoonlijk nog nooit zoveel online cheaters tegengekomen in een game als bij deze. Het verziekt het spelplezier voor mensen die wel eerlijk spelen. Vind ik ook. Ik heb al een aantal weken geen Gta Online meer gespeeld, omdat ik het zowat niet KAN spelen. Iemand maakt krassen op je cd. Ze pakken gewoon geld van je af. (real life) Dit komt gewoon omdat men bij Rockstar nog steeds denkt dat een peer-to-peer connectie de beste uitvinding ooit is. Dat is gewoon een gigantische design fout geweest. Een client is nooit te vertrouwen. Elke malloot kan valse data sturen en door dat peer-to-peer gedoe wordt het meteen naar alle spelers in de lobby doorgestuurd. De cloud servers controleren ook geen inkomende data en gaan er maar vanuit dat wat de speler stuurt juist is, wat alweer een grote fout is. Client-server is in dit geval veel beter. De server kan alles nauwlettend controleren en het is ook de server die de meeste dingen in de wereld plaatst (money bags, bijvoorbeeld). Natuurlijk heeft dat systeem ook nadelen. Dedicated servers kosten handenvol geld, zeker met zoveel spelers en in een wereld waar alles dynamisch is. Die servers moeten ook onderhouden worden en dat kost ook geld. En als men na een jaar of 5 besluit dat het te duur wordt om de servers te onderhouden dan kan niemand meer online spelen. Ik zou persoonlijk dolgraag dedicated servers zien die mensen zelf kunnen hosten en naar wens kunnen aanpassen, genre SA-MP en MTA. Dan hoeft Rockstar zich ook niet bezig te houden met het tegenwerken en bannen van modders. Elke community kan dan zijn eigen administratief team samenstellen en ongewenste personen buiten de deur houden. Verder zijn lobbies dan ook niet gelimiteerd tot 16 of 32 spelers, of wat het limiet ook mogen zijn. SA-MP stelt bijvoorbeeld een 1000-slot server ter beschikking en vele communities komen geregeld aan die limiet. Dat is dus 1000 personen gelijktijdig in een wereld die vijf keer kleiner is dan die van GTA V. Ik zat gwn de hele tijd ja te knikken toen ik dit las. Het enige jammere is, ALS dit ooit gebeurt, zijn er altijd nog mensen met level 900, 200.000.000.000.000$ en elke nieuw snufje, mits er dan een server komt waar je een soort 2e leven moet opbouwen. (een soort reset op 1 server) Reageren
pietermaster Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Gefaalt??? Lol, ik ben benieuwd of er iemand is op dit forum die zon spel als dit kan maken. Helemaal foutloos anders faal je. Wees blij dat je mag spelen en dat ze uberhaupt het spel al die tijd voor niks hebben geupdate naar wensen van spelers. Tuurlijk zitten er fouten in, heb het rockstar nooit kwalijk genomen als je ziet hoe afwisselend spel het is. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 3 september 2015 Rapport Geplaatst: 3 september 2015 Ik heb veel last van hackers op de xbox 360. Veel bommen of andere rare dingen in of voor me garage. Maarja, Rockstar heeft hun zakken al gevuld dus voor oplossingen hoeft niet meer gezocht te worden. De spelers op de 360 zijn dat toch niet waard want die hebben geen dure playstation 4 of een One gekocht met nog een keertje gta V erbij. Reageren
Michael Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Ik hoor steeds dat mensen last hebben van hackers op de oude consoles, maar ik heb echt al tijden geen hackers meer gezien in Grand Theft Auto Online op mijn Playstation.. :$ Reageren
DionneQueen Geplaatst: 12 september 2015 Rapport Geplaatst: 12 september 2015 Ik ken er zelf genoeg die modden en kom er ook geregeld een paar random tegen in open lobby's.. Ik zelf vind het niet echt tof, ik speel liever the real deal. Gewoon alles op eigen houtje doen, dat houdt het leuk en gezellig. Wel weet ik dat na de laatste update bijna alle modder en hackers hun systeem moesten vernieuwen omdat R* beveiligde content erop had wat modders 'bevroor' en konden ze niet verder spelen. Maar goed, na een kleine 32 uur waren alweer de eerste packages om dat te omzeilen, wel is het nu bekend dat ze modders harder en sneller aanpakken, tegenwoordig gooien ze meteen een R* ban en een Console ban er tegen aan, of wel je kan je hele Playstation weg pleuren of de eeuwige zoektocht beginnen naar free roam ID's. Al met al, gewoon lekker normaal spelen met een vast groepje is 10000x leuker en brengt je even ver. Tegenwoordig willen die modders gewoon aanzien in wat ze 'kunnen' omdat ze waarschijnlijk niet 'normaal' de game kunnen spelen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.