Giorgo Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 Maar hij lukt bij mij maar als ik hem opsla is hij terug normaal. Reageren
Slimm Geplaatst: 28 juli 2005 Rapport Geplaatst: 28 juli 2005 "Save Optimized As" En dan als .gif Reageren
Giorgo Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Ik kom dit uit klopt niet erg weet iemand wat het probleem is Reageren
Slimm Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 Jij hebt maar 2 frames, eentje onder, en eentje boven.. Dat is natuurlijk niet goed! Als je in imageready zit, maak je een nieuwe frame, en druk je paar keer op pijltje naar boven, dan maak je weer een nieuwe frame, en doe je weer een paar keer pijltje naar boven, tot je helemaal boven bent. Je kan ook nog op 1 seconde delay zetten, dan gaat het allemaal wat langzamer Succes! Reageren
Giorgo Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 Bedankt nu is het gelukt ik heb nu 10 layers aangemaakt op 0.1 sec. en het gaat nu thx. Reageren
Murder87 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb een probleempje alles gaat goed tot stap 7 dan moet je naar Image ready maar dat kan ik niet :S ik kan niet op Jump To klikken kan iemand me helpen? bvd Murder Reageren
Slimm Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Dit is erg raar. Probeer eens de shortcut "ctrl+shift+M" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.