Toon73 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Hallo, een tijdje geen GTA gespeeld, maar nu voor de ps4 weer gekocht aangezien het de beste game ooit is... Ik heb mezelf weer ingelogd op rockstar social club omdat die checklistmap verdomde handig was om de 100% te halen. Maar klopt het dat die map nu weg is van de SC? Ik kan m tenminste onder geen enkel tabblad meer vinden.... Ik bekijk mijn SC op een ipad 2, heeft het daar soms mee te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Ga naar de hoofdpagina van SC, klik op 'games' bovenaan, dan op GTA V, en dan op checklist onder de tab 'career'. Daar zul je de checklist vinden. Ik vermoed dat dit op de iPad net hetzelfde is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toon73 Geplaatst: 22 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Bedankt voor de reactie. Die checklist heb ik. Het gaat mij om de map waarop je de spaceparts, nucleair waste etc kon vinden. 2 jaar geleden met mijn ps3 kon ik op die map van sc wat en waar ik iets kon vinden. Nu later met mijn ps4 is die map nergens meer te vinden op sc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Bij 'Checklist' staat helemaal onderaan onder 'Map Legend' een kaart met alle collectables die je al gevonden hebt. Een kaart waarop ook de nog te vinden collectables staan, is er naar mijn weten nooit geweest op Social Club. Noch voor PS3, noch voor PS4. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrevorP Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Op het internet zijn die er wel. Het is dan een beetje welke je zelf het prettigst vind. Ik gebruik http://gta-5-map.com/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Bij 'Checklist' staat helemaal onderaan onder 'Map Legend' een kaart met alle collectables die je al gevonden hebt. Een kaart waarop ook de nog te vinden collectables staan, is er naar mijn weten nooit geweest op Social Club. Noch voor PS3, noch voor PS4. Die is er gewoon voor de Spaceship parts en Letter Scraps, rechtsboven het kaartje staat Found/Not Found, daarmee kan je switchen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrevorP Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Als ik op not found klick, gebeurt er niks bij mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2015 Dat found / not found werkt niet bij mij helaas Iemand mischien enig idee hoe ik dat wel kan laten werken ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommie59 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2015 Zijn linksboven de collectibles aangevinkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TrevorP Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2015 yup, alle 3. Maar klikken op found/not found geeft geen enkele reactie van de website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toon73 Geplaatst: 3 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2015 Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat het aan de ipad ligt. Op de laptop krijg ik wel de map met collectables. Echter ook ik kan niet switchen tussen found en not found, helaas. Heel vreemd, 2 jaar geleden deed alles het wel, ook op de ipad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 3 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2015 Het wil wel eens helpen om terfreshen dan kan het zijn dat found / not found wel werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.