Jump to content

Waar is de checklistmap op social club?

Toon73

Recommended Posts

Hallo, een tijdje geen GTA gespeeld, maar nu voor de ps4 weer gekocht aangezien het de beste game ooit is...

Ik heb mezelf weer ingelogd op rockstar social club omdat die checklistmap verdomde handig was om de 100% te halen.

Maar klopt het dat die map nu weg is van de SC? Ik kan m tenminste onder geen enkel tabblad meer vinden....

Ik bekijk mijn SC op een ipad 2, heeft het daar soms mee te maken?

Delen op andere websites

Bedankt voor de reactie. Die checklist heb ik. Het gaat mij om de map waarop je de spaceparts, nucleair waste etc kon vinden. 2 jaar geleden met mijn ps3 kon ik op die map van sc wat en waar ik iets kon vinden. Nu later met mijn ps4 is die map nergens meer te vinden op sc.

Delen op andere websites

Bij 'Checklist' staat helemaal onderaan onder 'Map Legend' een kaart met alle collectables die je al gevonden hebt. Een kaart waarop ook de nog te vinden collectables staan, is er naar mijn weten nooit geweest op Social Club. Noch voor PS3, noch voor PS4.

Delen op andere websites

Bij 'Checklist' staat helemaal onderaan onder 'Map Legend' een kaart met alle collectables die je al gevonden hebt. Een kaart waarop ook de nog te vinden collectables staan, is er naar mijn weten nooit geweest op Social Club. Noch voor PS3, noch voor PS4.

Die is er gewoon voor de Spaceship parts en Letter Scraps, rechtsboven het kaartje staat Found/Not Found, daarmee kan je switchen.

Delen op andere websites

Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat het aan de ipad ligt. Op de laptop krijg ik wel de map met collectables.

Echter ook ik kan niet switchen tussen found en not found, helaas.

Heel vreemd, 2 jaar geleden deed alles het wel, ook op de ipad.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...