KoningJesper Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ik heb echt een belachelijke kut PSN naam. Dus ik wil m veranderen. Wat houd ik en wat houd ik niet met een nieuw PSN? Heb GTA, FIFA, Batman, Witcher en AC Unity. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Ik heb echt een belachelijke kut PSN naam. Dus ik wil m veranderen. Wat houd ik en wat houd ik niet met een nieuw PSN? Heb GTA, FIFA, Batman, Witcher en AC Unity. Je kan helaas niet zoals bij de Xbox console je naam veranderen, daarvoor moet je echt een nieuw account aanmaken. Trophies zul je daardoor ook opnieuw moeten halen en daarnaast gaan ook de saves niet mee. Bewerkt: 23 augustus 2015 door Noretz Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2015 Ja ik bedoel een nieuw account Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.