1McBean1 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Heb een vraagje, Als ik mijn account transfer van ps3 naar ps4 kan ik mijn vrouwlijke character dan veranderen naar een man? Word die vrouw een beetje zat Reageren
ERRWINS Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 Worden we allemaal wel eens. Zo ver ik weet kun je niet meer aanpassen zodra je je karakter hebt gemaakt. Je kunt wel een nieuwe maken. Reageren
larfje94 Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2015 (bewerkt) Ja als je overstapt naar ander platform kun je je poppetje aanpassen. En er is ook een glitch, als je een 2e karakter aanmaakt en die tot level 6 ofzo levelt dan krijg je als je dan naar het swap karakter menu gaat ook de vraag of je een karakter wil aanpassen. Als je op youtube zoekt naar "gta5 change character" zoekt krijg je wel een filmpje met uitleg. Die van twodynamic is wel duidelijk. Bewerkt: 24 augustus 2015 door larfje94 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.