NickOwnage Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Uhmm.. ik ben nog in geen enkele GTA-stad geweest. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Ik moet eerlijk bekennen dat 'k in geen één van de bovengenoemde steden ben geweest. Het lijkt mij enigszins een genot om bijvoorbeeld in Miami te zijn. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Een unieke lijst hier: - London (ook nog maar één keer) New York en LA staan natuurlijk wel hoog op het wensenlijstje, maar then again, bij wie niet... Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 september 2015 Rapport Geplaatst: 1 september 2015 New York en Londen. Over 3,5 week San Francisco, Las Vegas, Los Angeles, en alles er tussen in. Roadtrip door Californië, Nevada, Utah en Arizona. Je ziet dat best vaak: als iemand eenmaal die kant op gaat, doet diegene meteen een rondtrip tussen die steden/staten. Veel plezier! Mijn lijstje: San Fransisco (2x) Los Angelos (2x) Las Vegas New York Miami Londen Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Ik ga in Oktober naar Los Angeles, San Francisco en Las Vegas. :D Net als San Andreas :D Maar dan komt de Grant Canyon, Yosemity en alles er ook bij. San Diego, Pnoenix en zo. Heel West-Amerika. Ik ga een maand lang! Reageren
Michael Geplaatst: 18 januari 2017 Rapport Geplaatst: 18 januari 2017 (bewerkt) Ik ben in Londen geweest tijdens een vakantie maar voor de rest ben ik nog niet bij andere GTA steden geweest, wel heb ik zoals bijna iedereen wel de wens om nog ooit eens naar New York en Los Angeles te reizen. Bewerkt: 18 januari 2017 door Asphyxiated Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Nog geen. Maar hier gaat ooit in m'n leven wel verandering in komen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 januari 2017 Rapport Geplaatst: 22 januari 2017 Alleen in Londen geweest. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 mei 2017 Rapport Geplaatst: 21 mei 2017 Ik ben nog nooit in een ''GTA stad'' geweest. Ik hoop ooit nog eens naar New York te kunnen, dat lijkt me echt super gaaf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.