KoningJesper Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Hallo, Met de komst van de Editor en een leuk plan voor een filmpje, ben ik opzoek naar "acteurs". In eerste instantie heb ik 4 mensen nodig voor mijn eerste filmpje, maar als we een chille samenwerking enzo hebben, kunnen we natuurlijk altijd vaker filmpjes maken of een crew maken Console: PS4 Nodig: - Moordenaar - 2 Vrienden van een personage (Ik) (Alledrie ongeveer dezelfde rol) - Vrachtwagenbestuurder. Dit is een kleine rol.Je speelt als het ware een NPC in een vrachtwagen, die nodig is voor een scène. Vereisten: - Ouder dan 13 (Ik ben 15) - Headset - Heel serieus, heb geen zin in mensen die alleen maar elkaar neerschieten en autos laten ontploffen, of die er hele tijd door heen praten en lachen en niet meedoen. - Het liefst ken ik je ook goed op het forum Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Niemand? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Ik ben nog steeDS opzoek naar mensen die op de PS4 spelen en graag filmpjes willen maken? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 16 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2015 (bewerkt) Aangezien er neit echt interesse was, dacht ik misschien is t leuk om (een deel van) deze scene na te maken. Wil je mee doen? Reageer! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IdXNnwxWkeU Deze is heel goed mogelijk omdat ong elke locatie aanwezig is. Als iemand een andere scene weet die die graag met iemand wil doen, zeg t maar! Bewerkt: 16 september 2015 door KoningJesper Reageren
KoningJesper Geplaatst: 3 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2016 Ik wil nog een poging wagen om mensen te vinden voor ( een deel) van deze scène Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 februari 2016 Rapport Geplaatst: 4 februari 2016 Wanneer heb je tijd? Ik kan misschien wat mensen van m'n crew regelen? Wat betreft de headset, die had jij toch niet? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 februari 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2016 Ik kan wel een headset regelen Ik zal ff de scene analyseren en kijken hoveel mensen we nodig hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.