harry1985 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Ik zag allemaal vrij oude filmpjes op youtube verschijnen maar vraag me heel kort af, Wat is nu echt de snelste auto in gta online ? Ben echt benieuwd want ik hoor namelijk dan die auto. En dan toch weer die.. Afijn welke echt het allersnelste ? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Nog steeds de Truffade Adder. Maar de andere snelle auto's hebben dan betere wegligging bijvoorbeeld. Reageren
harry1985 Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Oke nog steeds de adder dus. Ik dacht na zoveel updates misschien wel een andere maar oke ! nice Reageren
nolms Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 (bewerkt) de z type heeft de hoogste topsnelheid, ga naar 13:55 Bewerkt: 25 augustus 2015 door nolms Reageren
harry1985 Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Z type Ziet er niet echt heel super uit naar mijn mening Reageren
Nissan Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2015 Adder, Entity XF en Osiris? Klopt dit? Reageren
larfje94 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Z type Ziet er niet echt heel super uit naar mijn mening Je vroeg naar de snelste, niet de mooiste, over smaak valt niet te twisten. Ligt eraan waarvoor, als je voor een race als long haul gaat, (rondje autobaan los santos) dan heeft de adder genoeg tijd om op snelheid te komen en is hij net de snelste. Ga je voor de meer technische races met veel bochten dan is de t20 het snelste. Ga je naar het vliegveld om te draggen dan zul je zien dat de t20 net wat sneller wegtrekt en alles ook net voor blijft. Maargoed, de 1 rijdt weer super met veel grip, de ander weet het licht powersliden weer in zijn voordeel om te zetten. Verders als je weet hoe je moet boosten dan win je met de banshee alle drags, ook tegen supercars. Boosten is vlak voor je naar de 3e versnelling gaat heel snel je gas loslaten rb/r1 tappen en weer gasgeven. Als je het eenmaal door hebt zul je zien dat je ineens met veel wheelspin vooruit knalt. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Nog steeds de Truffade Adder. Maar de andere snelle auto's hebben dan betere wegligging bijvoorbeeld. Nadeel van de Adder is, is dat het geen spoiler optie heeft waardoor de auto op de weg wordt gedrukt. Dit heeft bijvoorbeeld de Zentorno weer wel, en dat verschil merk je echt. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Idd. De Adder mag dan van de supercars de hoogste Top speed hebben (http://gtaa.info/vehicles/super/ klik op speed) Deze auto heeft niet de hoogste acceleratie. Wat toch vaak het belangrijkste is in een race. Je kan bijvoorbeeld beter gaan voor de T20 of Zentoro, die hebben een iets lagere top speed maar een stuk hogere acceleratie. In een race zullen deze auto's de adder hoogstwaarschijnlijk overtreffen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Persoonlijk verkies ik de Zentorno boven de Adder. Reageren
weeddemon666 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Zentorno is de beste(persoonlijke mening). Ieder heeft zijn eigen favoriet. Z-Type heeft de hoogste topspeed. Kijk hier eens, een gamer heeft met alle voertuigen op dezelfde track geracet en alle tijden opgeslagen. Zo kun je beetje kijken welke je wel/niet kan proberen . Staar je er niet blind op want je skills zijn belangrijker dan de auto. :::::::: https://docs.google....1#gid=753713977 Bewerkt: 26 augustus 2015 door weeddemon666 Reageren
DionneQueen Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Persoonlijk verkies ik de Zentorno boven de Adder. Ik dus ook, hij stuurt makkelijker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.