3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Zo, aangezien jullie de coca cola posters leuk leken te vinden, heb ik een tutorial gemaakt. Mijn allereerste tutorial zelfs! Het heeft me een avondje gekost, maar ik ben best trots op het resultaat. Het enige dat ik nu nog wil is jullie resultaten zien! Open die Photoshops maar al! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 (bewerkt) Cool! Ga er soon mee aan de slag! Heb atm een soort van ark evolution addiction. (Game) :3 Bewerkt: 25 augustus 2015 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Yay, een reactie! En ben heel erg benieuwd naar je resultaat! (En haha, is het spel nu nu leuk? Vriend van me vond het nog wat glitchy antwoord maar in PM) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 25 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Nog een reactie! Mooie tutorial en ik zal 'm ook zeker volgen! M'n plan was om ook een tut te schrijven, nog niet van gekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2015 Nog een reactie! Mooie tutorial en ik zal 'm ook zeker volgen! M'n plan was om ook een tut te schrijven, nog niet van gekomen Zeker doen, ik vond het eigenlijk zelf leuk! Ben benieuwd naar je creatie, echt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2015 Fantastische tutorial man! Bedankt! Ik zal er zo snel mogelijk eventjes naar gaan kijken en dan krijg je uiteraard het resultaat te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2015 Hele mooie tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 26 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 augustus 2015 Tof om die reacties te zien, motiveert me om er nog een tweede te maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RMJ Geplaatst: 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2015 Mooie tutorial, lekker duidelijk ook ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 31 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2015 Bedankt. Ga je 'm maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2015 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 10 september 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2015 Yay, awesome! Goed werk hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.