cruchedyourduck Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik ben al een paar weken bezig met een gta 5 serie te maken en zit nu al aan de 4de aflevering. laat mij maar weten wat je ervan vindt. iedere video duurt ongeveer 4 dagen om te maken dus moest je de video leuk vinden mag je altijd een like droppen https://www.youtube.com/watch?v=l6UblvdInMo Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ziet er heel goed uit en kan wat mij betreft wel tot de betere Rockstar editor filmpjes gerekend worden. Ga vooral zo door. Reageren
Niked Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Aangezien ik nergens op zijn Social Club account Rockstar Editor filmpjes zie, is dit niet met de editor gemaakt geloof ik. :$ Echt een top filmpje. Al is je intro wel wat lang. Reageren
cruchedyourduck Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Aangezien ik nergens op zijn Social Club account Rockstar Editor filmpjes zie, is dit niet met de editor gemaakt geloof ik. :$ Echt een top filmpje. Al is je intro wel wat lang. Is inderdaad met de Rockstar editor gemaakt ik zal eraan werken Reageren
cruchedyourduck Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ziet er heel goed uit en kan wat mij betreft wel tot de betere Rockstar editor filmpjes gerekend worden. Ga vooral zo door. Bedankt doet mij een plezier dat te horen. Reageren
EnergyCorse Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik heb er van genoten, gelijk ook de andere delen bekeken. Verhaal is interessant kwa opzet , en tevens mooie beelden + muziek Ben benieuwd naar de volgende delen. Keep up the good work! Reageren
cruchedyourduck Geplaatst: 28 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Ik heb er van genoten, gelijk ook de andere delen bekeken. Verhaal is interessant kwa opzet , en tevens mooie beelden + muziek Ben benieuwd naar de volgende delen. Keep up the good work! thnx man Er komen zeker nog delen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.